Opgelost door ING Bank: Rekeningnummer plots verdwenen

angry Opgelost
Desiree

De rekening van mijn dochter zit aan mijn rekening gekoppeld omdat mijn dochter autisme heeft en niet zelf aan internetbankieren doet. Ik heb daar een machtiging voor.
Plotseling was de rekening van mijn dochter niet meer zichtbaar in mijn bankieren app.
Na 3x bellen met ING werden mij 3 verschillende dingen verteld. 1. Er is een storing 2. De machtiging deugd niet meer. 3. U moet naar het ING kantoor om een nieuwe machtiging aan te vragen .
Ik vertrouwde het niet en heb het fraude nummer van ING gebeld. Daar zag men dat de machtiging verouderd was en ing de afgelopen jaren in gebreke is gebleven om de klanten hiervan op de hoogte te brengen. Het zou gaan om 77.000 machtigingen die nu plotseling stop zijn gezet ..Let wel...zonder enige berichtgeving vooraf! Ik ben me dus rot geschrokken dat de rekening van mijn dochter plots niet meer zichtbaar was en dacht aan fraude. Dank u wel ING voor de prettige berichtgeving .
Nu zijn we gisteravond naar het ING gegaan om een nieuwe machtiging aan te vragen.
De meneer van ING heeft dit online voor ons geregeld en verzekerde mij ervan dat het rekeningnummer van mijn dochter de volgende dag weer zichtbaar zou zijn in de bankieren app.
Nou ..U voelt hem al aankomen..NIET DUS!
Vandaag alweer 2x gebeld met ING. De machtiging is gelukt maar de koppeling naar mijn rekening moet handmatig gebeuren en kan weleens een week gaan duren!!! Dat betekent dat we anderhalve week niet bij de rekening kunnen!! Dat is echt belachelijk! Heel erg bedankt voor deze supergoede service ing bank...geen berichtgeving vooraf en nu nog na veel bellen een week wachten tot we bij ons eigen geld kunnen....bah...ik voel een wisseling naar een andere bank aankomen!

Ik wil graag dat de rekening van mijn dochter nu direct zichtbaar wordt voor ons in mijn bankieren app zodat we weer gebruik kunnen maken van de rekening. We hebben er niets aan dat de machtiging geregeld is want we kunnen nog steeds niet bij de rekening. Ing zet de koppeling direct aan aub!!! Laat dit geen week duren..dat slaat nergens op!!

ING Bank
    Beste Desiree,

Wat een vervelende situatie! Ik kan mij voorstellen dat je zo snel mogelijk weer toegang wilt hebben.

Wil je vandaag nog even afwachten? Mocht het dan nog niet in orde zijn dan wil ik je vragen om aan te geven wanneer en op welk tijdstip wij jou kunnen bellen.

Groeten,

Daphne
    ING | Webcare
    Desiree
    Intussen is mijn klacht opgelost na vandaag nog 3 keer bellen met ing waarvan ik 1x 27minuten in de wacht heb gestaan..maar goed..je moet er wat over hebben om bij je eigen geld te kunnen.
    Ik moest echt ontzettend boos worden aan de telefoon en toen pas werd de betreffende afdeling ingeschakeld en was het slechts een kwestie van op 1 knop drukken. Ik vind het slecht van ING dat dit vooraf zo slecht is gecommuniceerd en dat ik me zo boos heb moeten maken om iets voor elkaar te krijgen. Als ik dit allemaal niet gedaan had dan had ik een week mogen wachten terwijl ing in gebreke is gebleven met op tijd controleren van de machtigingen. Het is dan misschien wel opgelost maar ik vind dit een hele slechte zaak en bijzonder klantonvriendelijk!
    ING Bank
    Goedemiddag Desiree,

Bedankt voor je terugkoppeling. Het heeft nog heel wat voeten in de aarde gehad begrijp ik. Excuses daarvoor!

Spijtig dat je hiervoor drie keer hebt moeten bellen en dat de wachttijd zo hoog was…Dit zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn!

Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels wel opgelost is, dan zijn je inspanningen gelukkig niet voor niets geweest.

Voor nu wens ik je een heel fijn weekend toe.

ING Webcare
    Femke

Desiree
Ik heb alles zelf op moeten lossen! Verschillende keren langs het kantoor moeten gaan en meerdere keren moeten bellen. En vooral....heel erg boos moeten worden. Pas dan komt er actie. Zeer slecht vooraf gecommuniceerd door ING. Enorm teleurgesteld dat de medewerkers aan de telefoon en kantoor zo slecht op de hoogte zijn van wat er binnen ING speelt. Intussen geen drie keer gebeld met ING maar wel 8 keer. Dit is echt belachelijk!

Ook een klacht indienen over ?