Klacht ING Bank: rente vast periode

# 192842
Nohar Bhagelu

heb heer Rijnders gesproken ivm nieuw offerte van de rente vastenperiode omdat ik een nieuw taxatie rapport heb gesteurd .tef 020-2288888
meneer rijders zeg tegen mij jij krijgt pas op --1-2017 pas een voorstel hij denkt daat het op 85 procent is markverhouding NU
ik vraag mag ik dat op papier hebben nee dat krijg je niet .
moet ik nu de ING op zijn blauw ogen vertrouwen hou op mensen die daar werken en de directeur ik wil dit op papier .
moest zelf bellen.

wil het op papier hebben vertrouw ING niet

Beste Chrisna Nohar,

Ik zie dat je in oktober een nieuw rente voorstel hebt gekregen. De nieuwe rente vaste periode gaat in op 1 januari 2017. Daarnaast heb je het nieuwe taxatierapport naar ons toegestuurd, de verwerking van dit rapport staat los van de renteverlenging op je hypotheek.

Wanneer je op basis van de getaxeerde waarde van de woning in aanmerking komt voor een lagere rente op de hypotheek zal dit na de beoordeling aangepast worden.

Yvonne
    Nohar Bhagelu
    Ik heb de heer Rijnders gesproken hij zegt jou waard is 85 procent marktwaarde ,daarom wil ik het op papier hebben want ik vertrouw de ING niet ivm slecht ervaring personeel zegd dit en dan is het weer niet waar .daarom op papier .en ik heb al een voorstel gekregen maar deze was verkeerd ivm fout taxatie van de ING daarom is mij woning over nieuw getaxeerd. En is nu 450.000 € waard al vind ik het meer waard Huis casco gekocht voor 370.000€ Uitbouw 4/4 dakkapel nieuw tuin met ijzer he
    Goedemiddag Chrisna Nohar,

Bedankt voor je bericht. Wat betreft de waarde op papier, dit zul je echt met de afdeling Hypotheken moeten gaan regelen. Zij hebben inzage in jouw hypotheek en kunnen je hier dan ook mee verder helpen.

Via deze bel-me-terug link: https://belmijnu.ing.nl/scripts/fccml3.dll?action=fccml3&subscrid=bru7mkkxm3 kun je je laten bellen door een adviseur Hypotheken op een moment dat het jou schikt.

Ik hoop dat het gaat lukken.

Jeroen
    Ik wil het op papier
    Hoi Chrisna Nohar,

Dat begrijp ik. Echter kan ik je hiermee niet helpen, omdat ik geen inzage heb in je hypotheek. Hiervoor zul je echt contact moeten opnemen met de afdeling Hypotheken. Zij kunnen je hiermee verder helpen.

Jeroen
    Nohar Bhagelu
    De ING zegd bel naar de afdeling maar ze zegen daar wij kunnen je niet helpen met andere woorden deze Webcare is om mensen in de maling te nemen

Vriendelijk groeten

C.Nohar
    Ps ik ga nu naar de kivt

Nohar Bhagelu

Ook een klacht indienen over ING Bank?