Klacht ING Bank: Restsaldo niet ontvangen na een maand!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 621416
Gebruiker
Sabiena
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb m’n rekening per 28/8/2022 opgeheven en daarbij een tegenrekening doorgegeven voor het overboeken van m’n restsaldo.
Na tig telefoontjes, klachten, chat, mails is na 1 maand nog geen restsaldo overgeboekt. De klantenservice kan mij niet verder helpen en geeft aan dat ik voor de 1000-ste keer moet mailen naar het mailadres kwieck@ing.nl. De ander geeft aan dat ze over 5 minuten gaan sluiten dus ze kan verder niks. Weer een andere medewerker geeft aan dat zij niet kunnen doorverbinden. Het is toch van der zotte dat de klantenservice medewerkers voor niks betaald worden. Zij herhalen puur wat ook op internet te vinden is, maar inhoudelijk kunnen ze geen vragen beantwoorden! Zoveelste klacht ingediend maar geen bevestiging ontvangen. Terugbel beloften zijn gedaan door 2 medewerkers die nooit hebben teruggebeld.

En dus na een maand nog steeds geen restsaldo ontvangen!!!

Gewenste oplossing

Ik wil m’n restsaldo ontvangen en er mag gewerkt worden aan betere klantenservice die uniform gaan werken meer inhoudelijke zaken kan/wil uitzoeken.
Geboden oplossing
Contact opnemen via chat en telefoon heb ik al 1000x gedaan zonder resultaat!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen