Klacht ING Bank: Rituals pakket niet meer leverbaar

Nancy

Wilde mij aanmelden voor het Rituals pakket, maar is niet meer leverbaar, terwijl de actie loopt tot en met 10 juli 2016.
Hoe kan dit?

Graag ontvangen wij een compensatie ter waarde van het Rituals pakket.

ING Bank
    Beste heer Hoogendijk,

Goed dat je hierover contact opneemt. De actie loopt inderdaad nog tot 10 juli 2016.

De Rituals-pakketten waren er zolang de voorraad strekt. Helaas zijn de Rituals-pakketten niet meer verkrijgbaar. Je kunt je nog steeds aanmelden en 500 euro in één keer sparen. Je krijgt daarvoor 2.500 Rentepunten terug.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare
    Nancy
    Waarom geldt onderstaande compensatie niet voor anderen? Meten met 2 mate REACTIE ING BANK: 03-06-2016, 3 dagen 4 uur geleden. VOORSTEL TOT AFHANDELING Beste Frederika, Het spijt me ontzettend maar wegens groot succes van de actie zijn de Rituals pakketten al op. Sorry daarvoor! Ik heb inmiddels telefonisch contact opgenomen en afgesproken dat je ter compensatie €10,- ontvangt op je Betaalrekening. Ik hoop je hiermee een beetje tegemoet te kunnen komen. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare
    ING Bank
    Beste Leo,

Ik snap dat je dit bericht erbij hebt gepakt. Mijn collega heeft telefonisch contact gehad met deze persoon en ik weet niet exact wat er besproken is.

De Rituals actie is een op=op actie. De pakketten zijn niet meer beschikbaar en er wordt dan ook geen coulance uitgekeerd.

Je kunt je nog wel aanmelden voor de 2.500 Rentepunten.

Groet,
    Meike
    ING Webcare

Nancy
    Er wordt door de ING bij dezelfde klachten niet gelijk gehandeld, er wordt met 2 maten gemeten binnen het bedrijf. De ene persoon belt de klant op en de andere persoon zegt op=op. Voor klanten een extra compensatie bieden (geen extra rentepunten) is een manier om je klanten tevreden te houden, of van te voren inventariseren hoeveel klanten er mee kunnen doen aan deze actie (inkoop aanpassen). Jammer dat wij als trouwe klant (lopende, spaar en hypotheek) niet naar tevredenheid worden geholpen.

Nancy

Ook een klacht indienen over ING Bank?