Klacht ING Bank: RitualsGeen gebruik kunnen maken van actie, niet doorgegeven aan client.

Klachtnummer
# 171036
Gebruiker
Soesbergen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen melding ontvangen van Ritual actie daar er geen mededeling van is gedaan. Welke oplossing stelt de ING Bank voor. (Actie loopt tot juli 2016). In afwachting van uw bericht, met vriendelijke groet, W.Q. Soesbergen

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste heer/mevrouw Soesbergen,

    Goed dat je contact opneemt over de spaaractie. De actie loopt inderdaad nog tot juli 2016. Om precies te zijn tot 10 juli.

    Je kunt je nog steeds aanmelden voor de spaaractie. Je meldt je aan en spaart 500 euro in één keer. Je krijgt daarvoor 2.500 Rentepunten terug. Helaas zijn de Rituals-pakketten niet meer verkrijgbaar.

    Vriendelijke groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen