Opgelost door ING Bank: Rommelig

geo

ING zeel veel druk op de overstap naar de app.Dat begrijp ik wel maar ik heb geen smartphone.

Nu moet ik over naar de scanner. Daar is niet heel veel tijd voor. Zal wel een reden hebben.

In mijn ing kun je de scanner aanvragen. Maar helaas, het knopje om hem aan te vragen, die werkt niet.

Ing gevraagd; staan uw cookies wel uit etc.? Ja die staan. Krijg de reactie dat er problemen zijn met het aanvragen. Of ik het volgende week wil proberen.

Is dat nou om mij een smartphone te laten kopen? In dat geval mag u mij best een fraaie apple iphone of zo schenken hoor.

Wordt qua tijd natuurlijk wel spannend zo. Kon dat nou niet wat ruimer gepland worden zodat er ruimte was voor onverhoopte storingen.

Klantbelang voorop stellen en niet het bedrifsproces

ING Bank
    Goedenavond T. Kaagman,

Wat balen dat het niet gelukt is om de Scanner aan te vragen, maar goed dat je contact met ons opneemt!

Wij verplichten je zeker niet tot een Smartphone, je mag bij ons bankieren hoe jij dat zelf wilt! Vandaar dat wij de Scanner ook als alternatief aanbieden.

Het klopt dat er sinds vandaag problemen zijn met de aanvraag van de Scanner. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen, zou je het volgende week nogmaals willen proberen?

Je kunt de aanvraag daarna checken via deze stappen in Mijn ING:
    Klik rechtsboven op je naam → Kies voor 'profiel'→ Klik op 'Bekijken' onder 'Toegang tot je bankzaken' → Helemaal onderaan kun je zien of de ING Scanner aangevraagd is.

Ik ga er vanuit dat het dan lukt! Zo niet, laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen.

En tot die tijd kun je de TAN-code blijven gebruiken.

Fijne avond!

Femke
    Webcare ING

geo
Ja, uiteindelijk is het gelukt maar geen bevestiging binnen per wanneer de scanner dan komt. Gebeld en blijkt dat dat nog wel enige maanden kan duren Er wordt sterk gestuurd op de app maar als je die niet kunt gebruiken dan is de communicatie rondom het proces van de scanner door mij niet als optimaal ervaren. Ik werd er onzeker door en bankieren is natuurlijk ontzettend belangrijk.

Ook een klacht indienen over ING Bank?