Opgelost door ING Bank: Russische roulette met geld storten in ING automaat.

content Opgelost
RussischeRoulette

Vanochtend geprobeerd 9000 euro (166 x 50 euro, 1x 100 & 3x 200 biljetten) te storten op eigen ING bedrijfsrekening via een geldautomaat van Primera Limburg Stirumstraat / Amsterdam. Echter er verscheen een melding dat mijn geld 'om veiligheidsredenen' is ingenomen en na een minuut of 10 de melding dat het apparaat buiten werking was. De klep bleef gesloten, met mijn 9000 euro in de machine. De Primera-medewerker heeft online een klachtenformulier ingevuld in een systeem van ING en mij werd meerdere malen verzekerd, dat het geld in een speciale bak in de geldautomaat werd opgeslagen, gekoppeld aan mijn bankrekeningnummer. Het volgende probleem was, dat de Primeraprinter het niet meer deed wat het formulier moest leveren, op basis waarvan ik kon aantonen dat ik de klacht had ingedient. Ik had dus alleen een kassabon, waarop stond dat om technische redenen de transactie niet verwerkt kon worden, met de melding dat ik 0 euro had gestort. Gedurende deze hele periode bleef de geldmachine aangeven buiten werking te zijn.
Tot op een gegeven moment, zeker 10 minuten later, een ander Primera medewerker zag dat de machine weer was opgestart, de klep had geopend, en mijn 9000 euro voor iedereen beschikbaar was die er toevallig voor stond. Godzijdank stond er niemand voor, en heb ik mij geld er weer uitgehaald, minus 1 biljet van 200 euro, die kom ik te kort. Kortom, niks geen geld in bakjes gekoppeld aan mijn rekeningnummer, dit is volkomen onverantwoorde russische roulette met mijn geld door de bank en de geldmachineplaatser. Mocht iemand anders eerder bij de machine geweest zijn, en mijn geld er uit had gehaald, dan had ik geen poot gehad om op te staan, en was ik mijn 9000 euro kwijt geweest. En geld storten aan de balie dat gaat helaas niet meer mijnheer, dat is niet van deze tijd. Ik ben pislink.

Mij uitleggen hoe een situatie als deze überhaupt mogelijk is, en niet met het verhaal komen dat het nou eenmaal kan gebeuren.

ING Bank
    Beste RussischeRoulette,

We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken. De opgegeven aanhefnaam is helemaal te verklaren  Maar wat fijn om te horen dat het gehele bedrag weer in je bezit is. Uiteraard heb ik de klacht over het onjuist functioneren van de Geldautomaat doorgegeven zodat we dit soort problemen in de toekomst kunnen voorkomen.

Voor het veilig en contant storten op je Zakelijke rekening kun je het beste een Sealbag gebruiken. Deze is op een ING Kantoor verkrijgbaar. Wil je eventueel meer informatie hierover neem dan gerust contact op met mijn collega van onze afdeling Zakelijk via een chatgesprek of telefonisch op dit nummer 020 22 888 22.

Een fijne dag gewenst.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

RussischeRoulette
Sealbag, en geen gebruik meer maken van de machines om geld in te storten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?