Klacht ING Bank: Saldo op mijn betaalrekening klopt niet

Klachtnummer
# 122847
Gebruiker
Klachtenkompas.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over mijn saldo op mijn betaalrekening bij de ING bank. Ik heb 2 keer gemerkt bij het internetbankieren dat mijn saldo soms afwijkt. Ik heb tijdens het internetbankieren gezien dat ik een hoog saldo had en dat een paar dagen er na het saldo heel erg laag was. Ik heb heel kleine bedragen opgenomen en afgeschreven en het was voor mij niet duidelijk waar het geld naar toe is gegaan. Het is mij 2 keer overkomen, dat ik eerst een heel hoog saldo ziet en een paar dagen daarna zie ik dat er 300 of 400 € minder op mijn rekening staat. Ik heb de klacht ingediend bij de ING bank en ze zouden onderzoek doen maar dat hebben ze helaas niet gedaan. Ze belden me dezelfde dag op om te zeggen dat ze niets voor kunnen doen ze zien niets raar aan mijn saldo. Er is veel geld op mijn rekening gestort en weinig afgeschreven dus ik vroeg me af hoe het kon dat mijn saldo zo laag was. Ik neem hier geen genoegen mee maar ik ga een klacht indienen en de rechtshulp erbij betrekken.

De oplossing

Ik wil dat de ING bank goed onderzoek gaat doen wat er met mijn geld gebeurd is. Misschien een medewerker die werkzaam bij de ING bank is mijn geld achterover drukt.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Norma,

    Ik zie dat je klacht hier dubbel is binnen gekomen. Vandaar dat ik deze nu sluit.

    Groet,

    Nenad
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen