Opgelost door ING Bank: Saldolijn blijft zelfs na 3 weken storing niet te werken.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 377337
Gebruiker
vanGrootBattave
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas , zelfs na 3 weken lukt het de ING niet om saldolijn weer te laten werken!
Wat een waardeloze service !!

De oplossing

Indien niet te veel gevraagd klacht oplossen na 3 weken !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ING Bank is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    vanGrootBattave
    Datum
    Medewerker ING belt ,omstreeks 10.00 ,kon niet opnemen spreekt voicemail in dat later op dag weer zou proberen ,helaas nooit meer gebeld door ING.
    Na dit weekend gaan we week 4 in van niet goed werkende saldolijn, goed bezig !!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vanGrootBattave
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3 weken werkt alles weer
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen