Klacht ING Bank: SCANNER aanvragen lukt niet!!!

H.E.I. Alders

Heb net contact gehad met de ING bank over het aanvragen van een SCANNER, want de app op mijn android werkt voor geen meter! Moest inloggen op MIJN ING en daar de scanner aanvragen. Dat deed ik en wat kreeg ik te zien: HELEMAAL NIETS oftewel een LEEG BEELD. Waardeloos. Bellen moet je naar Amsterdam terwijl bijvoorbeeld de RABO bank wél een plaatselijk telefoonnummer heeft. Overstappen geeft een gedoe, want de ING werkt ook daarbij niet mee...

ING moet contact met mij opnemen i.p.v. dat IK hen wéér moet bellen! ING moet er dan netjes en klantvriendelijk voor zorgen dat die scanner hoe dan ook bij mij bezorgd wordt.

ING Bank
    Beste H.E.I. Alders,

Vervelend te lezen dat het allemaal niet wil lukken.

Als ik het goed begrijp ziet u de banner niet in Mijn ING? Als dat niet het geval is, kunt u ook in zoekbalk (Mijn ING) zoeken naar 'TAN stopt' en vervolgens de stappen volgen.

Laat u mij weten of dit helpt? Anders bellen wij u graag op zodat we samen de stappen kunnen doorlopen.

Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?