Klacht ING Bank: Scanner wordt niet geleverd!

H. Bartelds

Lang gelden heb ik een scanner besteld, maar ik hoor maar niets. 'Regel het voor 1 juni 2019,' stelt ING. Over een week is het 1 juni! Kan ik ING nog vertrouwen?

Lever scanner!

ING Bank
    Beste H. Bartelds,

Goed dat je hierover contact opneemt. Sinds 7 mei is het mogelijk om een scanner te bestellen en je krijgt de scanner vervolgens binnen 4 weken in huis.

Wanneer je op dit moment gebruik maakt van een papieren TAN-lijst, dan heb je na het inloggen een bericht gekregen om een scanner aan te vragen. Heb je deze melding gezien?

Maak je gebruik van TAN-code per sms, dan krijg je later dit jaar de mogelijkheid om een scanner aan te vragen. Tot die tijd kun je gewoon gebruik blijven maken van je huidige TAN-code.

Hopend dat je hiermee voldoende bent ingelicht.

Janneke
    ING|Webcare
    H. Bartelds
    De informatieverstrekking over de scanner is vanaf het begin totaal onder de maat geweest. De TAN-nummers zouden per 1 juni 2019 vervallen. Ik heb geen aan mij gericht bericht gezien over de scanner. Tussen 7 mei en 1 juni liggen geen 4 weken.
    ING Bank
    Beste H. Bartelds,

Uiteraard geven we je feedback over de informatieverstrekking door om onze service te kunnen verbeteren. Hartelijk dank daarvoor.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

H. Bartelds
Er is geen oplossing aangeboden. Vandaag ontving ik een bericht van ING dat er door wordt gegaan met het belazeren van de klanten.

Ook een klacht indienen over ING Bank?