Klacht ING Bank: Scanner wordt niet geleverd!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 367026
Gebruiker
H. Bartelds
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Lang gelden heb ik een scanner besteld, maar ik hoor maar niets. 'Regel het voor 1 juni 2019,' stelt ING. Over een week is het 1 juni! Kan ik ING nog vertrouwen?

De oplossing

Lever scanner!

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste H. Bartelds,

    Goed dat je hierover contact opneemt. Sinds 7 mei is het mogelijk om een scanner te bestellen en je krijgt de scanner vervolgens binnen 4 weken in huis.

    Wanneer je op dit moment gebruik maakt van een papieren TAN-lijst, dan heb je na het inloggen een bericht gekregen om een scanner aan te vragen. Heb je deze melding gezien?

    Maak je gebruik van TAN-code per sms, dan krijg je later dit jaar de mogelijkheid om een scanner aan te vragen. Tot die tijd kun je gewoon gebruik blijven maken van je huidige TAN-code.

    Hopend dat je hiermee voldoende bent ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    Janneke
    ING|Webcare
  2. Auteur
    H. Bartelds
    Datum
    De informatieverstrekking over de scanner is vanaf het begin totaal onder de maat geweest. De TAN-nummers zouden per 1 juni 2019 vervallen. Ik heb geen aan mij gericht bericht gezien over de scanner. Tussen 7 mei en 1 juni liggen geen 4 weken.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. Bartelds,

    Uiteraard geven we je feedback over de informatieverstrekking door om onze service te kunnen verbeteren. Hartelijk dank daarvoor.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Bartelds
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden. Vandaag ontving ik een bericht van ING dat er door wordt gegaan met het belazeren van de klanten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?