Klacht ING Bank: Service ver te zoeken bij ING.......
Details
Klacht
Pas verloren en vinder heeft ING gebeld dat deze pas is gevonden. Ik zelf kom pas in de avond er achter en blokkeer deze pas. Medewerker zeg niks dat deze pas al is gevonden en er is ook geen telefoontje geweest van de ING dat deze pas eerder die dag is gevonden. Contact opgenomen volgende dag met ING en kreeg een arrogante medewerker via webcare die niet in oplossing zit te denken maar meer in de hokjes regelement van de ING..... Ook via Facebook bericht geen oplossing betreft vragen en een nieuwe pas die 7.50 kost. Heb de rekening opgeheven en toch nog de kosten betalen pas en oranjepakket.Gewenste oplossing
7.50 minimaal terug en excuses betreft afhandeling- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.