Klacht ING Bank: Slechte hulpverlening.

ConsumentP

Vanavond heb ik de ING gebeld om een zaak van internetfraude kenbaar te maken welke mij is overkomen.
De vrouw die mij te woord stond deed dit op een zeer onprofessionele manier. De was lacherig en niet serieus.

Natuurlijk wens ik om een serieuze manier geholpen te worden.

ING Bank
    Beste P.H.J. Hermans,

Goed dat je dit signaal bij ons neerlegt.

Jammer om te horen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen door mijn collega aan de telefoon. Ik kan me voorstellen dat je bij deze uiterst serieuze zaak ook daadwerkelijk serieus genomen en gehoord wilt worden.

Graag licht ik het één en ander toe indien er inderdaad sprake is van internetoplichting.

Wanneer de betaling is gedaan via iDeal, en dus is bevestigd door de klant, dan is de transactie volgens onze informatie succesvol verlopen. Wanneer vervolgens levering uitblijft, dan is het van belang dat er contact wordt opgenomen met het bedrijf/webshop. Levert dit niets op, en is er sprake van oplichting, dan is het van belang dat er aangifte wordt gedaan bij de politie. Zij nemen deze zaak dan over en nemen indien nodig contact met ons op aan de hand van een onderzoek. Indien mogelijk, volgt dan actie vanuit ons als bank.

Aangifte doen kan tegenwoordig online, via deze link: https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen#link-internetoplichting

Ik hoop je hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd.

Jeroen
    ING Webcare

ConsumentP
Ik heb aangifte gedaan bij de politie, op dezelfde dag van het contact met de ING. Inderdaad is er sprake van internetfraude. De mevrouw die mij in eerste instantie te woord stond waarover ik de klacht heb ingediend heeft verzuimd mij duidelijk in te lichten. Zoals ook omschreven in de klacht ging dit niet zoals het zou horen. Onprofessioneel, lachtering en niet serieus.

Ook een klacht indienen over ING Bank?