Klacht ING Bank: slechte klacht afhandeling en niet oplossingsgericht tav de echte klacht

sad Niet opgelost
Bor2311

klacht ingediend. Men belt je een keer maar kan op dat moment niet opnemen. Krijgt een antwoord :

"" Hallo ...."

Ik heb je net geprobeerd te bellen om met je mee te kijken.
Helaas zonder resultaat.

Weet je dat je de status van de aanvraag in Mijn ING kan volgen?

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de klantenservice via:
☎ 020 22 888 88 (ma-vr 08:00 – 21:00, za 09:00 – 17:00)

Vriendelijke groet,

Margreet
ING|Webcare

Probleem is dat je geen antwoord krijgt op je klacht en dat de telefonisch en de chatdienst zich uitputten in excuses maar dat ik na drie weken gewoon weer een reader aan moet vragen en er twee weken op moet wachten.

ik wil nog steeds snel een scannen

ING Bank
    Beste Bor2311,

Bedankt voor je klacht.

Je geeft aan dat je geen antwoord van ons hebt ontvangen? Ik zie dat Margreet contact met je heeft opgenomen.

Heb je op dit moment opnieuw een ING scanner aangevraagd? En zijn de 2 weken al verstreken?

Groet,
    Rialda
    ING Webcare
    Bor2311
    Margreet heeft geen contact opgenomen. Ze heeft gebeld maar ik kon niet opnemen. Even daarna kreeg ik het geposte bericht.

Klantenservice (gebeld en gechat) zegt dat ik nog maar moet wachten maar dat doe ik al vanaf 7 november. Er is dus geen nieuwe scanner aangevraagd.

DE twee weken zijn dus al ruim overschreden. Klantenservice heeft er 7-11 een besteld. Ik kan zien dat die verstuurd is.

Gr Rob
    Bor2311
    Wat een klucht daar bij de ING. Vandaag maar weer eens gebeld. Ik dacht nog maar weer een scanner te bestellen. Krijg ik te horen dat de scanners op zijn. Men is zo enthousiast!!!. Vanaf begin 2020 mag ik een nieuwe scanner aanvragen. Maar hopen dat de scanner die 7-11 opgestuurd is nog aankomt.

Ongelofelijk niet eens een scanner voor noodgevallen achter de hand houden.

Bor2311
Afwachten maar daar komt het op neer. Meerdere medewerkers gesproken met allemaal een ander verhaal

Ook een klacht indienen over ING Bank?