Klacht ING Bank: slechte klacht afhandeling en niet oplossingsgericht tav de echte klacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 405127
Gebruiker
Bor2311
Datum
3 reacties

Details

De klacht

klacht ingediend. Men belt je een keer maar kan op dat moment niet opnemen. Krijgt een antwoord :

"" Hallo ...."

Ik heb je net geprobeerd te bellen om met je mee te kijken.
Helaas zonder resultaat.

Weet je dat je de status van de aanvraag in Mijn ING kan volgen?

Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de klantenservice via:
☎ 020 22 888 88 (ma-vr 08:00 – 21:00, za 09:00 – 17:00)

Vriendelijke groet,

Margreet
ING|Webcare

Probleem is dat je geen antwoord krijgt op je klacht en dat de telefonisch en de chatdienst zich uitputten in excuses maar dat ik na drie weken gewoon weer een reader aan moet vragen en er twee weken op moet wachten.

De oplossing

ik wil nog steeds snel een scannen

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Bor2311,

    Bedankt voor je klacht.

    Je geeft aan dat je geen antwoord van ons hebt ontvangen? Ik zie dat Margreet contact met je heeft opgenomen.

    Heb je op dit moment opnieuw een ING scanner aangevraagd? En zijn de 2 weken al verstreken?

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    Bor2311
    Datum
    Margreet heeft geen contact opgenomen. Ze heeft gebeld maar ik kon niet opnemen. Even daarna kreeg ik het geposte bericht.

    Klantenservice (gebeld en gechat) zegt dat ik nog maar moet wachten maar dat doe ik al vanaf 7 november. Er is dus geen nieuwe scanner aangevraagd.

    DE twee weken zijn dus al ruim overschreden. Klantenservice heeft er 7-11 een besteld. Ik kan zien dat die verstuurd is.

    Gr Rob
  3. Auteur
    Bor2311
    Datum
    Wat een klucht daar bij de ING. Vandaag maar weer eens gebeld. Ik dacht nog maar weer een scanner te bestellen. Krijg ik te horen dat de scanners op zijn. Men is zo enthousiast!!!. Vanaf begin 2020 mag ik een nieuwe scanner aanvragen. Maar hopen dat de scanner die 7-11 opgestuurd is nog aankomt.

    Ongelofelijk niet eens een scanner voor noodgevallen achter de hand houden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bor2311
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afwachten maar daar komt het op neer. Meerdere medewerkers gesproken met allemaal een ander verhaal
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?