Klacht ING Bank: Slechte service en verschillende ongeintresserde medewerkers

Klachtnummer
# 434235
Gebruiker
F.J.A. Slieker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na lang wachten verbinding met ing 020 na wat inlichtingen wordt de verbinding door de medewerker verbroken. Ook ontvang je verkeerde inlichtingen Niet een keer maar regelmatig.

De oplossing

bekend maken

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste F.J.A. Slieker,

    Bedankt voor je klacht.

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Excuses.Waar wil je precies meer informatie over?

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Ik kan me heel goed voorstellen dat dit op dit moment een probleem is. Helaas is het zo dat het wijzigen van het telefoonnummer voor SMS codes, een erg fraudegevoelig proces is. Om die reden kan het telefoonnummer uitsluitend op het ING-kantoor of servicepunt gewijzigd worden.

    Ik hoop dat het op een later moment lukt om het telefoonnummer te wijzigen.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?