Klacht ING Bank: Slechte service

R.W. Beets

Mijn en/of mede rekeninghouder heeft op een ing kantoor zich afgemeld. Ik als rekening houder kan enkele dagen later nog geen nieuwe rekening houder doorgeven . Sta ik op een ing kantoor. Ik moet eerst bericht van hun krijgen.
Mede rekeninghouder staat niet meer bij mij op betaalrekening maar is nog niet afgemeld in het systeem van ing volgens de baliemedewerkster. ???

Ze mogen hun digitale computers beter aan elkaar koppelen zodat je niet voor niets naar een ing kantoor gaat.

ING Bank
    Hi R.W. Beets,

Ik snap volledig dat het niet leuk is als je naar kantoor gaat en met lege handen terug komt.

Het afmelden van je mederekeninghouder kan tot 5 werkdagen duren. Dit heeft ermee te maken dat dit een administratieve handeling is, vandaar dat het even kan duren.

Ik adviseer je af te wachten tot je het bericht hebt ontvangen dat de wijziging definitief is, daarna kan de nieuwe rekeninghouder toegevoegd worden!

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    R.W. Beets
    Dit slaat nergens op. Als je op een ING kantoor staat en je legitimeer, moet dit ter plaatse allemaal afgehandeld kunnen worden. Als je b.v. samen komt rekeninghouder en mede rekening houder voor een wijziging (ook een administratieve handeling) moet je dan ook 5 dagen wachten op een berichtje en weer later terug komen.
    Maar ik moet wel bankkosten betalen.
    Een rekening openen kan zo, maar wijzigen schept problemen.
    Hef dan het ing kantoor op , het heb geen nut.
    Ik zal nu wachten, maar ik overweeg wel om naar een andere bank te gaan.
    ING Bank
    Beste R.W. Beets,

Ik kan me goed voorstellen dat je graag had gezien dat deze handelingen sneller aangepast zouden zijn. Bedankt dan ook voor de feedback.

Het is niet zo dat het wijzigen van de gegevens problemen geeft, noch betaal je de kosten voor de 2e rekeninghouder vanaf het moment dat dit verzoek op het kantoor is ingediend.

Wanneer jullie het verzoek indienen om de nieuwe mederekeninghouder aan te melden, zal hier inderdaad ook enkele werkdagen overheen gaan. Jullie hoeven hiervoor dan echter niet opnieuw naar het kantoor te komen om dit af te ronden, dit doen wij voor jullie achter de schermen.

Wellicht hebben we in de toekomst meer mogelijkheden om dit sneller te verwerken. Voor nu in ieder geval bedankt voor je geduld en begrip.

Vriendelijke groet,

Ronnie
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?