Klacht ING Bank: Slechte services

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407966
Gebruiker
jacob Kaleveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik gebruik gegevens die ik altijd gebruik voor inloggen en vervolgens blijken deze niet meer te kloppen. Ik kan niet meer inloggen. Dan bellen en vervolgens al mijn gegevens gedeeld en men kan niks voor mij doen.
Ik moet naar het ING kantoor en daar mijn telefoonnummer opgeven en een nieuw WW ontvangen. Veel werk en ik begrijp het niet want ik krijg geen enkel excuus en ik zit met het probleem dat ik mijn betalingen niet kan doen. Er wordt mij niet een tijdelijke oplossing aangeboden. Is dit de manier zoals het klantecontact werkt en de services die ik mag ontvangen. Ruim 40 jaar bij ING en je wordt behandeld als een kleine jonge. Te gek voor woorden

De oplossing

Ik heb niks fout gedaan en vervolgens krijg je wel de problemen!!

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag J. Kaleveld,

    Goed dat je hierover dit signaal indient.

    Het is inderdaad zo dat we een telefoonnummer geregistreerd moeten hebben. Dit beleid is sinds kort veranderd en deze melding kan weergegeven worden zodra je probeert in te loggen.

    Helaas kan ik geen verandering brengen in dit nieuwe beleid. Ik hoop dat het op termijn lukt om bij ons langs te komen op het ING-kantoor voor het registreren van het telefoonnummer.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jacob Kaleveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
beter lezen en begrijpen dat je niet 1 zinnetje uit zijn context moet halen en hier een antwoord op bouwen. Zeer slordig en komt heel onvolwassen over. Jammer alweer een gemiste kans om een klant te helpen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen