Klacht ING Bank: Sluiting sealbag automaten

Ria

Sluiting geld en stort automaten
Het is van de gekke dat wij als onder nemers met ons stortgelegenheid eerst een eind verder dan normaal moeten rijden en als je dan eindelijk bij het Stort apparaat bent aangekomen dan staat hij ook nog op rood
Je mag wel betalen voor een sealbag abbonnement maar je kan nergens storten
Alles onder de noemer ivm Corona wat een flauwe kul je krijgt echt geen Corona van het storten van geld
En dan ook nog de meeste kantoren sluiten jullie mis bruinen Corona voor jullie eigen plannen dit kan echt niet wel elke maand de hoogdprijs vragen voor zakelijk bankieren en dure rekeningen sturen maar iedereennzit niet-biologische kantoor maar thuis zijn jullie daar bij ing helemaal gek geworden dit kan echt niet wij als winkelier hebben ook een manier gevonden om tijdens Corona ons werk te doen en volgens mij mogen wij jullie klanten dit ook van jullie verwachten
Dus verschuil je niet achter Corona en gooi de kantoren en automaten open dat is na al die maanden wel het minste wat jullie kunnen doen
Een boze ondernemer die weer voor een gesloten sealbag automaat stond

Sealbag apparaten en kantoren gewoon openhouden

ING Bank
    Goedemiddag Ria,

Ik begrijp dat je tegen de beschikbaarheid van actieve stortautomaten aanloopt.

Er zijn inderdaad maatregelen actief, om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Onder andere zijn kantoren gesloten, zodat die geldautomaten inderdaad niet gebruikt kunnen worden. Om welke locatie gaat het precies? Want per 1 september gaan de nodige locaties weer open.

Verder kan een geldautomaat altijd onverhoopt buiten functie raken, net daarvoor of op het moment zelf wordt er dan een signaal afgegeven zodat dit zo snel mogelijk kan worden verholpen. In deze tijd zien we inderdaad dat dit vaker voorkomt.

Voor nu vragen we je - hoe niet ideaal dat ook is - toch moed te houden.

Voor alles locaties, zie: https://www.locatiewijzer.geldmaat.nl/

Voor meer (algemene) informatie, zie: https://www.ing.nl/particulier/corona/veelgesteldevragen.html

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING webcare

Ria
    Het gaat om locatie amersfoort noord Emiclaer het is daar altijd druk en ik zie heel vaak mensen voor de dichte deur staan ook krijgen wij dat te horen in de winkel
    Rutte heeft gezegd dat de horeca dicht moest en heeft niets over winkels en al helemaal niets over banken gezegd
    Het is niet veilig om zover met je geld te moeten reizen voor zoekrobot service zou de factuur die wij als ondernemer moeten betalen wel naar beneden kunnen we moeten steeds meer zelf doen voor minder service maar wel meer kosten
    Als wij dat in onze winkel doen dan zijn we zo failliet
    Als wij dat in onze winkel doen dan zijn we zo failliet
    ING Bank
    Beste Ria,

Dank je wel voor de toelichting.

Helaas zie ik dit kantoor niet tussen de kantoren staan die per 1 september geopend worden.

Het spijt mij dat je nu genoodzaakt bent een ander filiaal te bezoeken.

Ik kan helaas de situatie niet veranderen voor je en hoop dat je elders probleemloos terecht kunt. Weet dat je seal bags kunt storten tussen 6:00 uur en 18:30 uur.

Vriendelijke groet,

Margreet
    ING|Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?