Klacht ING Bank: Smartphone app werkt niet altijd bij betalingen

# 361964
Anne

ING App's wil bij sommige betalingen niet openen. b.v via de Zalando app. Ik wordt bij betaling verzocht om via de wibsite in te loggen en mijn betalingen te doen. Vervelende is, als er dan een Tan-code wordt doorgestuurd naar mijn telefoon, dan floepst de ING website weer naar begin punt, bij aanvraag Tan-code. Het wordt een vicieuze cirkel, met gevolg dat mijn Tan-codes na een paar pogingen geblokkeerd worden. Wil ik dit omzeilen, dan moet ik met tablet en telefoon in beide handen te werk gaan. Voorheen dit probleem nooit ondervonden. Alle apps en telefoon en tablet helemaal up to date met laatste android versie en app versies. Vraag is nu, hoe lossen we dit op? Ik heb niet altijd mijn tablet bij mij, en wil gewoon mijn aankopen kunnen doen zonder de frustratie dat ik naar de ING website wordt doorgestuurd en wederom wordt geconfronteerd met weg floepsende pagina's als ik tan codes wil in vullen.

Mij duidelijkheid geven waarom de app het eerst wel goed deed en waarom ik nu bij verschillende bedrijven doorverwezen wordt naar de ING webiste om mijn aankopen te kunnen betalen, en als het niet anders kan, dat er een oplossing wordt gevonden naar de tan-code-invul-probleem.

ING Bank
    Hallo Anne,

Goed dat je hierover contact opneemt. Heb je toevallig ook al contact gehad met onze Technische Helpdesk? Ze zijn vandaag tot 17:00 te bereiken en anders vanaf dinsdag weer tussen 08:00-21:00 via 020-22 88 888.

Jildou
    ING Webcare
    Anne
    Volgens internet zijn de kosten voor het bellen met de helpdesk 0.90 pm. Mijn probleem heb ik hier al voorgelegd. Dit zou voldoende moeten zijn lijkt. Daarnaast als je google er op naslaat ben ik niet de enige met dit probleem.
    ING Bank
    Beste A. Rolsma,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad.
    Nogmaals bedankt voor het melden van de issues.

Zoals toegezegd gaan wij ermee aan de slag!

Vriendelijke groet,

Ronnie