Opgelost door ING Bank: Stalking

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 434979
Gebruiker
paul%50
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb diverse malen met de ING bank gebeld omtrent mijn hypotheek betalingsachterstand. Ik krijg constant een of ander Amsterdams straatschoffie aan de lijn met de mededeling dat het de bank kort gezegd een zorg zal zijn.
Dat is tot daar aan toe, echter de ING schijnt te zijn vergeten dat ik al dertig jaar klant bij ze ben. Dus even meedenken zou toch niet te veel gevraagd zijn. Beter dan dat ze mij constant bestoken met mail, sms etc

De oplossing

Flexibel meedenken met de KLANT

4 reacties

  1. Auteur
    paul%50
    Datum
    U kunt mij vanaf twee uur bellen
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste paul%50,

    Samen hebben we alles doorgenomen, ik heb met een collega van de afdeling Hypotheken gesproken en je doorverbonden. Ik hoop dat jullie er samen uit zijn gekomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jildou
    ING Webcare
  3. Auteur
    paul%50
    Datum
    Ja hoor. We zijn eruit gekomen .
    Bedankt en met vriendelijke groet
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste P.A.A. Sintnicolaas,

    Wat ontzettend fijn om te horen.

    Bij deze sluit ik de klacht op dit kanaal.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
paul%50
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen