Opgelost door ING Bank: Stofzuiger ineens goedkoper en met extra kruimeldief..

N.A. Bolhoven

Enige tijd geleden van mijn rentepunten en een flinke bijbetaling een Philips zakloze stofzuiger aangeschaft. Was 4500 punten en 181,- euro bijbetaling.

Krijg gisteren bericht van dezelfde stofzuiger voor 2500 punten minder en een gratis kruimelzuiger. Ik dacht: het zal wel een actie van de fabrikant zijn, maar nee. Het is een ING actie. Waar men dus voortijdig van op de hoogte was.

ING Webcare was het met mij eens dat het wel een nette oplossing verdiend..

Maar blijkbaar is ING Rentepunten een ander bedrijf want klantvriendelijkheid en service kennen ze niet. Men weigert iets te doen aan coulance.. Zelfs al gaven ze enkel die 2500 punten terug. Kost hun niets en is goede PR en marketing..

Dit is hun summiere reactie:

> Helaas kunnen wij geen coulance toepassen in
> deze situatie. Ruim voor de cadeauweken halen
> wij de producten tijdelijk offline en zetten
> deze dan weer online voor de actie periode.

Wij snappen uw teleurstelling maar kunnen hierin verder niks voor u betekenen. Onze excuses hiervoor.

Nog nooit meegemaakt dat er niet meegedacht wordt of een beetje tegemoet gekomen. Behoorlijk arrogant komt de mail ook wel op mij over. Hoe anders dan de webcare afdeling..

Mij de aangeboden kruimeldief toesturen en de 2500 rentepunten vergoeden.

ING Bank
    Beste N.A. Bolhoven,

We begrijpen zeker je teleurstelling.

Op 9 september is er inderdaad een actie gestart van Philip met een iets hogere prijs en minder punten. Jouw bestelling van de stofzuiger is van 30 juli.

Omdat hier een aantal weken tussen zit kunnen we hierin qua coulance helaas niets voor je betekenen.

Vriendelijke groet,

Yvonne
    ING Webcare

N.A. Bolhoven
Vergoeding van de kruimeldief. NOOT: Dit is een oplossing van ING, NIET van de ING Puntenwinkel zelf. Niet net van de laatste maar zeer chique van ING. Want zij zijn niet de oorzaak. Er is duidelijk beraad van ING geweest, want nadat ik ING Punten op de hoogte stelde dat ING de kruimeldief vergoed, dat het dus WEL kan.. Beloven ze zsm de 2500 extra punten terug te storten. Netjes. Maar had dat niet direct gekund? Eind goed, al goed!

Ook een klacht indienen over ING Bank?