Deze verslechtering van de service wordt door de propagandamachine van deze bank als "verbetering" gepr" />

Klacht ING Bank: Stoppen omzetten bankreknr naar IBAN

WouterK

ING stopt zomaar met de service van het omzetten van "oude"rekeningnummers naar IBAN.

Deze verslechtering van de service wordt door de propagandamachine van deze bank als "verbetering" gepresenteerd, terwijl elke kleuter snapt dat het een verslechtering is.

Klantenservice bellen helpt ook niets, want je krijgt toch nooit antwoord van ING op welke klacht dan ook. Alle klachten verdwijnen in een zwart gat en je hoort er nooit meer iets van.

Zo werken ze tegenwoordig klachten af bij ING: laat vriendelijke medewerkers de klachten in een zwart gat gooien en je krijgt vanzelf "minder"klachten.

Tja...

In stand houden van deze service voor particuliere rekeninghouders.

Zet de klant nu eens echt centraal.

Erg simpel.

ING Bank
    Goed nieuws! Sinds 24 maart 2014 is ING actief op Klachtenkompas. Je hebt in het verleden, toen we nog niet actief waren, een klacht geplaatst. Is deze klacht inmiddels opgelost? Zo niet, laat het dan weten! Dan gaan we het samen oplossen. Vriendelijke groet,Marlies
    ING Webcare team
    www.ing.nl.webcare
    WouterK
    Fijn dat ING actief is op klachtenkompas.
    Ik krijg met uw opmerking echter geen inhoudelijke reactie op mijn klacht.
    ING Bank
    Beste W Neut,Tot 1 augustus worden rekeningnummers automatisch omgezet naar IBAN. Zo hebben we ook alle rekeningnummers in het adresboek al automatisch omgezet naar IBAN. Na 1 augustus verdwijnt deze service.Vriendelijke groet,Rutger
    ING Webcare team
    www.ing.nl/webcare
    WouterK
    Eerst werd verteld dat deze service op 1 februari 2014 zou eindigen, zogenaamd omdat het wettelijk niet zou zijn toegestaan deze service na 1 februari voort te zetten. Nu mag het ineens wel tot 1 augustus. Weer een gevalletje "miscommunicatie" van ING.
    Overigens valt het op dat ING via het Klachtencompas klachten wel serieus neemt, maar dat je op dezelfde klacht via de site domweg geen reactie krijgt.
    Goed Nieuws!!! ING neemt sinds 24 maart klachten serieus .
    Goed Nieuws!!!