Opgelost door ING Bank: Stopzegging mobiel betalen wordt niet doorgevoerd en kosten blijven berekend worden

content Opgelost
Freija

Ik heb de afgelopen 3 jaar 3 keer contact opgenomen met ING om mobiel betalen te laten uitzetten. In de beta-testfase heb ik me ooit opgegeven, toen nog in dienst was van de bank. Ik heb de dienst toen een week geprobeerd, maar het is nooit uitgezet. Nu betaal ik al 3 jaar voor een dienst die ik nooit formeel heb afgenomen. Laatste keer contact hierover was in juli. Toen werd me telefonisch bevestigd dat het is stopgezet, en dan worden er toch weer kosten afgeschreven.

De dienst stopzetten en kosten vergoeden en erop letten dat er ook geen kosten meer voor gerekend worden.

ING Bank
    Hi Freija,

We hebben elkaar net aan de telefoon gesproken en de situatie doorgesproken :-)

We berekenen de kosten van Mobiel Betalen altijd naar rato, dus de kosten die berekend zijn, zijn voor de periode dat je Mobiel Betalen nog aan had staan. Het staat in ieder geval uit.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

Roos
    Webcare ING

Freija
Uitleg geboden dat dit nog resterende kosten waren en dat de dienst is beëindigd

Ook een klacht indienen over ING Bank?