Opgelost door ING Bank: Stopzegging mobiel betalen wordt niet doorgevoerd en kosten blijven berekend worden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 328978
Gebruiker
Freija
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb de afgelopen 3 jaar 3 keer contact opgenomen met ING om mobiel betalen te laten uitzetten. In de beta-testfase heb ik me ooit opgegeven, toen nog in dienst was van de bank. Ik heb de dienst toen een week geprobeerd, maar het is nooit uitgezet. Nu betaal ik al 3 jaar voor een dienst die ik nooit formeel heb afgenomen. Laatste keer contact hierover was in juli. Toen werd me telefonisch bevestigd dat het is stopgezet, en dan worden er toch weer kosten afgeschreven.

De oplossing

De dienst stopzetten en kosten vergoeden en erop letten dat er ook geen kosten meer voor gerekend worden.

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Freija,

    We hebben elkaar net aan de telefoon gesproken en de situatie doorgesproken :-)

    We berekenen de kosten van Mobiel Betalen altijd naar rato, dus de kosten die berekend zijn, zijn voor de periode dat je Mobiel Betalen nog aan had staan. Het staat in ieder geval uit.

    Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Freija
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitleg geboden dat dit nog resterende kosten waren en dat de dienst is beëindigd
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen