Klacht ING Bank: Stortingsmachine springt in storingmodus!

wil366

Altijd tevreden geweest over de ING bank maar nu even niet. Alle kas-handelingen zijn op de kantoren verbannen en geld storten kan alleen nog bij een stortingsmachine. Maar dat geeft problemen. Vorige week wilde ik een biljet van € 50 bijstorten. Het apparaat bleef ratelen en tellen en sprong vervolgens in de storingmodus met de mededeling"uw geld is om veiligheidsreden ingenomen". Een medewerkster maakte er een rapport van en deelde mede dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren.

Wat is dit nou! Ik lees op internet dat meerdere mensen dit ook is overkomen, dus die apparaten werken niet goed. Ten eerste hoort dit niet te gebeuren en ten tweede hoort het geld in ieder geval op mijn rekening gezet te worden en kan men het vervolgens uitzoeken.

Bedrag onmiddellijk op mijn rekening zetten.

ING Bank
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat de automaat op dat moment storing had en het geld nog niet is bijgeschreven.

Uit je bericht begrijp ik dat er al een onderzoek is opgestart. Ik wil je vragen dit af te wachten. Excuses hiervoor.

Groet,

Tjitske
    ING Webcare

wil366
FEITELIJK BIZAR DAT DE ING BANK EEN FOUT MAAKT, JE GELD INNEEMT EN JE ER 10 DAGEN NIET OVER KAN BESCHIKKEN! De oplossing heeft dan ook geen enkele waarde, totaal nietszeggend. Ik klaag dat voor de afhandeling liefst 10 werkdagen wordt uitgetrokken en ik krijg als klachtoplossing de mededeling te wachten (10 dagen) op de afhandeling van de klacht! Wat heb ik hier nu aan? Op de onbetrouwbaarheid van het huidige stortingssysteem wordt niet eens ingegaan. Dit geeft mij zeker niet het veelgeprezen ING oranje gevoel!

Ook een klacht indienen over ING Bank?