Klacht ING Bank: Stortingsmachine springt in storingmodus!
Details
De klacht
Altijd tevreden geweest over de ING bank maar nu even niet. Alle kas-handelingen zijn op de kantoren verbannen en geld storten kan alleen nog bij een stortingsmachine. Maar dat geeft problemen. Vorige week wilde ik een biljet van € 50 bijstorten. Het apparaat bleef ratelen en tellen en sprong vervolgens in de storingmodus met de mededeling"uw geld is om veiligheidsreden ingenomen". Een medewerkster maakte er een rapport van en deelde mede dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren.Wat is dit nou! Ik lees op internet dat meerdere mensen dit ook is overkomen, dus die apparaten werken niet goed. Ten eerste hoort dit niet te gebeuren en ten tweede hoort het geld in ieder geval op mijn rekening gezet te worden en kan men het vervolgens uitzoeken.
De oplossing
Bedrag onmiddellijk op mijn rekening zetten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.