Klacht ING Bank: TAN code moet nog steeds gebruikt worden.

Klachtnummer
# 383645
Gebruiker
F.H.V. Geerligs
Datum
1 reactie

Details

De klacht

(1) ING zeurt al maanden in mijn ING dat de scanner besteld moet worden, terwijl dat al gedaan was.
(2) Ondanks dat de scanner inmiddels geactiveerd is, moet bij het betalen van IDEAL nog steeds de TAN-code lijst gebruikt worden.
Het wordt tijd dat daar iets aan gedaan wordt, want handig is anders!

De oplossing

IDEAL betalen via scanner

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hi F.H.V. Geerligs,

    Ik kan me goed voorstellen dat dit vraagtekens oproept!

    De TAN-codes zijn op dit moment nog niet definitief verdwenen. Dit heeft ermee te maken dat alles in fases overgaat nu. We raden ook aan om de TAN-lijst nog niet weg te gooien, want nog niet alle transacties gaan via de scanner (zoals iDEAL). Op termijn natuurlijk wel :-)

    Ik ben blij te lezen dat de scanner inmiddels geactiveerd is, zo kun je vooruit als de TAN-codes straks helemaal verdwijnen!

    Vriendelijk groet,

    Roos
    Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen