Klacht ING Bank: Tan-code vervangen door ING-APP

sad Niet opgelost
klacht0

Wanneer ik mijn wachtwoord wil veranderen vraagt het systeem TAN- code. Doordat ik niet meer een telefoon abonnement heb, kan ik helaas geen berichten meer ontvangen.

Ik kan ook niet een nieuwe abonnement aansluiten doordat ik niet kan betalen.

Ik heb vandaag een nieuwe wachtwoord aangevraagd van een ING- informatiecenter, maar ben ik voor dat ik het wachtwoord niet kan gebruiken ,doordat ik geen berichten(TAN-code) kan ontvangen.

Ik wacht al heel lang voor een oplossing

Ik wil het graag bevestigen met behulp van de ING –app. Hopelijk kunt u de gewenste verandering invoeren.

ING Bank
    Hoi Onbekend,

Jammer om te lezen dat je tegen de blokkade aanloopt geen TAN-codes meer te kunnen ontvangen.

Als je even contact opneemt met onze klantenservice via een van deze kanalen https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/index2.html kunnen mijn collega's met je meekijken naar de optie om de TAN-codes via een lijst te ontvangen.

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    klacht0
    De probleem is dat ik niet kan inloggen, doordat ik telkens volgens het systeem mijn wachtwoorden binnen bepaalde termijn moet veranderen. ik had mijn wachtwoord vergeten.
    Ik kon niet inloggen of bellen om contact te kunnen opnemen. Vervolgens ging ik naar de informatiecentrum, maar ze konden ook niet oplossen als laats heb ik zelf een manier bedacht en heb ik na 3 dagen zelf opgelost.

ik had een gratis telefoonkaart genomen van Lebara mobiel en heb ik de tan-codes ontvangen. Vervolgens heb ik van een andere provider een abonnomet gekocht.

We zijn nu op 2018 en zonder een telefoonnummer Ing kan voor zijn klanten niet helpen en ook geen informatie geven. ongelofelijk!

Er is ook nog een ing-Whatsapp ontwikkeld voor de klanten maar, het is echt onveilig via Whatsapp privé gegevens te vermelden. Als je je klantengegevens niet zegt helpen ze je ook niet..

Wat kan ik zeggen Dank je Lebara Mobiel! Jouw werknemers werken beter dan ING.

klacht0
ik heb het na 3 dagen zelf opgelost.

Ook een klacht indienen over ING Bank?