Klacht ING Bank: te weinig geld uit de pinautomaat

Klachtnummer
# 110044
Gebruiker
meisie7b
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 15-04- 2015 100 euro gepind op het tesselseplein op scheveningen maar ik kreeg maar 60 euro een briefje van 50 en een briefje van 10. er is wel 100 euro afgeschreven. heb gelijk gebeld en ook daarna nog verschillende keren, maar kreeg een brief dat de ingbank geen foutmelding had en daarmee is de kous voor hun afgedaan!!
ik heb daarna op 4 mei een aangetekende brief gestuurd, en tot op heden nog niets gehoord!! Wat kan ik verder doen om mijn EIGEN geld nog te krijgen?

De oplossing

IK WIL MIJN EIGEN GELD TERUG!!

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Anneke,Ik snap dat je van deze situatie baalt. Als ik het goed begrijp is er al een onderzoek ingesteld naar deze transactie. Helaas kan ik dan verder niets voor je doen, omdat het al is onderzocht.Je kunt wel in beroep gaan. Dat is mogelijk via deze link: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/u-heeft-een-vraag-of-klacht/in-beroep-gaan.htmlGroet,Gerard– ING Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen