Klacht ING Bank: te weinig geld uitbetaald bij pinautomaat in ing kantoor

Klachtnummer
# 275492
Gebruiker
G. Hoogland
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo, ik heb gisteren bij een pinautomaat in de Ing bank aan de watermanweg te Rotterdam een bedrag van 8000 euro opgenomen.
bij telling bleek dat er 100 euro te weinig is uitbetaald.
Mijn rekeningnr is nl51 ingb 0003036366 tnv gem hoogland

De oplossing

Graag nazien bij de pinauto maat of er 100 euro te weinig is uitbetaald en de 100 euro svp op mijn rekening storten

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste G. Hoogland,

    Wat vervelend dat je € 100,00 te weinig hebt ontvangen uit de Geldautomaat. Uiteraard kunnen wij een onderzoek voor je starten bij betreffende automaat.

    Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice. Dit kan telefonisch op telefoonnummer 020 22 888 88 bereikbaar ma - vr van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur. Ook kun je via Mijn ING een Chatgesprek starten op werkdagen tot 23.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur. Ook via Social Media: Facebook, Twitter of WhatsApp helpen we je graag.

    Vriendelijke groet,

    Yvonne
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen