Opgelost door ING Bank: Tenaamstelling betaalrekening ongevraagd gewijzigd.

sad Opgelost
J. vd Meulen

Twee weken geleden heb ik onderstaande klacht ook al geplaatst:
"De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw is plotseling ONGEVRAAGD gewijzigd.
Onze namen zijn omgewisseld."
Ik heb daarover gebeld, het zou opgelost worden.

Uiteraard deze domme fout z.s.m. terugdraaien!

Beste J. v.d. Meulen,

Ik begrijp volledig dat het ongewenst is dat de tenaamstelling van jullie en/of-rekening plots aangepast is, zeker als u hier niet een verzoek voor heeft ingediend! Ik reken erop dat jullie met toekomstige correspondentie dit niet meer zullen ervaren.

Mocht dit wel het geval zijn bent u er natuurlijk altijd vrij in om via uw Mijn ING-account contact op te nemen met de chat, via de telefonische klantenservice óf via Social Media. Hier kunnen wij u uiteraard altijd verder helpen!

Sebas
    ING Webcare
    J. vd Meulen
    ING is kennelijk in staat met een simpele druk op de knop een blunder te maken, maar vervolgens niet in staat de fout weer terug te draaien en de zaak netjes af te handelen.
    Ik zie dat als een belediging, en zal op korte termijn via de consumentenbond proberen om ING wat meer te motiveren in deze kwestie.
    Dag J, v.d. Meulen,

Het is zeker mogelijk om de volgorde van de namen op de rekening weer te wijzigen. Ik begrijp dat dit nog niet is gebeurd.

Ik stuur je daarom graag een privebericht zodat ik het alsnog voor je in orde kan maken. Hiervoor heb ik nog een aantal gegevens nodig.

Groeten,
    Sabrina
    ING Webcare
    P.S.
    Geb. datum 10-09-1950

En nog een opmerking: ik vind het niet kunnen dat ik met "je" en "jou" wordt aangeschreven door iemand die ik totaal niet ken. Zo ben ík in elk geval niet opgevoed...
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over ING Bank?