Opgelost door ING Bank: Tenaamstelling betaalrekening ongevraagd gewijzigd.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 285797
Gebruiker
J. vd Meulen
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Twee weken geleden heb ik onderstaande klacht ook al geplaatst:
"De tenaamstelling van de en/of betaalrekening van mij en mijn vrouw is plotseling ONGEVRAAGD gewijzigd.
Onze namen zijn omgewisseld."
Ik heb daarover gebeld, het zou opgelost worden.

Gewenste oplossing

Uiteraard deze domme fout z.s.m. terugdraaien!
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

7 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste J. v.d. Meulen,

    Ik begrijp volledig dat het ongewenst is dat de tenaamstelling van jullie en/of-rekening plots aangepast is, zeker als u hier niet een verzoek voor heeft ingediend! Ik reken erop dat jullie met toekomstige correspondentie dit niet meer zullen ervaren.

    Mocht dit wel het geval zijn bent u er natuurlijk altijd vrij in om via uw Mijn ING-account contact op te nemen met de chat, via de telefonische klantenservice óf via Social Media. Hier kunnen wij u uiteraard altijd verder helpen!

    Met vriendelijke groet,

    Sebas
    ING Webcare
  2. Auteur
    J. vd Meulen
    Datum
    ING is kennelijk in staat met een simpele druk op de knop een blunder te maken, maar vervolgens niet in staat de fout weer terug te draaien en de zaak netjes af te handelen.
    Ik zie dat als een belediging, en zal op korte termijn via de consumentenbond proberen om ING wat meer te motiveren in deze kwestie.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dag J, v.d. Meulen,

    Het is zeker mogelijk om de volgorde van de namen op de rekening weer te wijzigen. Ik begrijp dat dit nog niet is gebeurd.

    Ik stuur je daarom graag een privebericht zodat ik het alsnog voor je in orde kan maken. Hiervoor heb ik nog een aantal gegevens nodig.

    Groeten,
    Sabrina
    ING Webcare
  4. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    J. vd Meulen
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    J. vd Meulen
    Datum
    P.S.
    Geb. datum 10-09-1950

    En nog een opmerking: ik vind het niet kunnen dat ik met "je" en "jou" wordt aangeschreven door iemand die ik totaal niet ken. Zo ben ík in elk geval niet opgevoed...
  7. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen