Klacht ING Bank: Teveel afgeschreven tot hetgeen is ontvangen uit de pinautomaat.

sad Niet opgelost
Gebruiker1604481518

Teveel afgeschreven van mijn ING-rekening tot hetgeen is ontvangen uit de pinautomaat: het gevraagde bedrag is door de automaat niet geleverd.

Volgens het ING-onderzoek is dit bedrag wel uitgekeerd (zie bijlage). Dit impliceert dat de ING stelt dat ik lieg. Dat is absurd en pik ik niet. Ik heb voldoende geld, heb totaal geen behoefte aan deze briefwisselingen en de tijd die daarmee gemoeid gaat. Ik heb dus ook helemaal geen initiele motieven om de ING op te lichten. Ik wil wel gerechtigheid. Als de camera beelden zouden worden geraadpleegd dan is zichtbaar dat er onvoldoende is uitgekeerd door de pinautomaat. Direct volgend op deze pintransactie heb ik opnieuw geprobeerd om het bedrag-dat-ik-tekort-kwam te pinnen. Immers, ik was dat bedrag aan een ander verschuldigd. Hierop gaf de pinautomaat een storing. Van beide gevraagde pinptransacties heb ik bonnetjes ontvangen.

Restitutie van het verschil tussen afgeschreven pinbedrag en uitgekeerd bedrag, op betrokken bankrekening.

ING Bank
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. We helpen je graag via de chat in Mijn ING (🕑 ma-vr 8.00 - 21.00, za 9.00 - 17.00). Heb je geen toegang tot Mijn ING? Op ing.nl/contact vind je meer contactmogelijkheden.
    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Gebruiker1604481518
De reactie van de ING is voorstelbaar, namelijk dat ze omwille van de privacy niet ingaan op individuele gevallen... Echter, ze stellen voor dat ik een algemene chatlijn van de ING benader. Pfff... Van het kastje naar de muur. Geen drol mee opgeschoten. En totaal niet service gericht.

Ook een klacht indienen over ING Bank?