Opgelost door ING Bank: Toegang tot bankrekening verdwenen.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 549851
Gebruiker
Warboeling
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Rekening van mijn vrouw plotseling van de app verdwenen.
Bellen met ing bracht geen oplossing.
Wel op een ongebruikelijke plek in de app een bericht gekregen waarin stond of ik een rekening miste.
Dit bericht was ook weer plors verdwenen.
Wij hebben elkaar bijna 50 jaar geleden gemachtigd (in gemeenschap van goederen getrouwd)
Nu las ik iets over regelen via de notaris.
Nog een keer lezen ging niet meer. Flitsbericht!
Waar is de bank mee bezig?

Gewenste oplossing

Regel de toegang tot de bankrekening zoals het vele jaren was.
Geboden oplossing
De ING bank zou na bezoek aan een kantoor een brief sturen binnen 5 werkdagen met een code om weer toegang te krijgen tot de rekeningen. Er zijn nu 8 werkdagen verstreken maar nog geen brief. Ik ga binnenkort weer bellen. Overigens staat op hun webside betreffende het blokkeren van de toegang tot de rekening dat ze dan onmiddellijk een brief zullen sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Om je privacy te beschermen beantwoorden we geen vragen over je persoonlijke bankzaken via externe platforms. Op ing.nl/contact vind je alle contactmogelijkheden. We helpen we je daar graag verder.

    Meer informatie over onze klachtenprocedure vind je op ing.nl/klachten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen