Klacht ING Bank: Toezeggingen worden niet na gekomen .

sad Niet opgelost
L.M.E. Wolfs

De service-afdeling van ING houdt zich niet aan zijn afspraken. Krijg 1x per maand papieren afschriften. ING heeft dit op eigen houtje teruggebracht tot 1x per 2 weken , hetgeen betekent dat ik voor deze service zou moeten betalen . ( Afschrift van 7-2-2019 tot 21-2 2019 ). Bovendien ontbreekt dan het afschrift van22- 1-2019 tot 7-2-2019 . Heb hierover telefonisch contact opgenomen met de helpdesk en de toezegging gekregen dat de afschriften weer maandelijks zouden worden toegezonden ( is gebeurd ) en dat ontbrekende afschrift alsnog zou worden toegezonden. Dit laatste is niet gebeurd , ik wacht nog steeds , nu al weken lang . N.B. Dit is inmiddels wel de zevende of achtste keer dat ik een klacht moet indienen bij ING omdat ING fouten maakt , dan wel Sandd de post niet bezorgt .

1. Alsnog ontbrekende papieren overzicht toezenden en nu eindelijk eens actie ondernemen tegenover Sandd . Brieven van ING worden met enige regelmaat door Sandd niet bezorgd .

ING Bank
    Beste L.M.E. Wolfs,

Vervelend om te horen dat het inmiddels meerdere keren is voorgekomen dat je een afschrift niet hebt ontvangen.
    We gaan dit natuurlijk voor je oplossen. Het opnieuw toesturen van het afschrift is geen enkele moeite en maken we daarom ook graag voor je in orde.
    Daarnaast registreren we deze postklacht voor je. ING neemt dan contact op met Sandd om de mogelijke nalatigheid te bespreken. Bezorgers waar regelmatig klachten over komen, worden ontslagen door de postvervoerder.

Om deze twee zaken in orde te maken raad ik je aan om contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dit voor je in orde maken. Je kunt mijn collega's bereiken via 020 22 888 88, Maandag - vrijdag van 08:00 tot 21:00, zaterdag van 09:00 tot 17:00. Een chat starten via jouw Mijn ING kan natuurlijk ook!

Groet,
    Lysanne
    ING Webcare

L.M.E. Wolfs
De aangeboden oplossing lijkt logisch , maar het probleem is dat dit een standaard antwoord is dat ik al 7 of 8-maal van ING heb gekregen . Een echte oplossing lijkt niet in zicht. Kappen met Sandd zou al een hele vooruitgang zijn en natuurlijk moeten ING-medewerkers hun toezeggingen nakomen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?