Klacht ING Bank: Totaal onbereikbaar

content Niet opgelost
Heph

Na uur wachtrij voor klantenservice werd de verbinding verbroken. Probeer jullie de hele dag te bereiken... Wat slecht dit zeg.

Op zijn minst meegaan met de tijd en aangeven hoeveel wachtende voor mij. Mogelijk met indicatie hoelang het nog kan duren.
waarom hebben jullie dit nog niet in 2020...
Nog niet, oplossing komt hopelijk in de toekomst in de vorm van een app update. Mag hopen dat google services niet het enigste zal blijven voor vertrouwde certificaten om betalingen te kunnen doen.

ING Bank
    Beste Heph,

Ik begrijp dat dit erg lang is! Mijn excuses voor het ongemak!

Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen. Er werd alleen niet opgenomen. Ben jij inmiddels al wel geholpen door een medewerker? Of is dat nog steeds niet gelukt?

Franck
    ING Webcare
    Heph
    Het is deels opgelost. Mobiel betalen is niet mogelijk zonder zn google certificaat? Ik heb huawei en niks meer met google. Kan geen passen toevoegen en nfc werkt niet.
    Heph
    Ik sluit de klacht bij deze. Mijn laatste probleem is google services. Dat heb en wil ik niet meer. Ik zal even moeten wachten tot hopelijk de ing app word geupdate om ook huawei services te ondersteunen voor betalingen.

Ook een klacht indienen over ING Bank?