Opgelost door ING Bank: Transactie naar Tanzania niet aangekomen - geen reactie op vragen bij ING

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 149636
Gebruiker
A.C. van den Hoek
Datum
4 reacties

Details

De klacht

8-12-15: 100 euro overgeschreven naar rekening Tanzania, 12-12: geld niet aangekomen gebeld, duurt nog even. 18-12 geld nog steeds niet aangekomen gebeld met ING: onderzoek gestart, 22-12: belofte morgen uitslag, 23-12: nog geen uitslag, 06-01-16: onderzoek is afgerond, uitslag komt zsm. 08-01: onderzoek blijkt niet te zijn gestart door computerfout, nieuw onderzoek met spoed ingediend. 12-01: nog geen uitslag, 18-01: nog geen uitslag, de 20e moet er uitslag zijn. 20-01: wederom geen uitslag, opnieuw doorgegeven bij afdeling.
Op 12-01 is beloofd mij mijn telefoonkosten terug te betalen.
Op 18-01 is beloofd dat ik geen kosten voor het onderzoek hoef te betalen
Tot op heden nog niks gehoord, het geld is dringend nodig in Tanzania ivm betaling ziekenhuis. Ik voel me enorm schuldig dat ze op me moeten wachten. Ik ben erg boos dat ING me zo aan het lijntje houdt en me van het kastje naar de muur stuurt.

De oplossing

Ik wil dat het geld aankomt in Tanzania.
Ik heb een foto van de bankpas van degene waar het geld naar toe moet.
Deze informatie zou voldoende moeten zijn volgens de ING site.
Graag ZSM zorgen dat het geld daar komt.
Liever gisteren dan vandaag!!!!!!!!!
Een vergoeding van de onkosten zou prettig zijn (zie beloften over terugbetalen kosten bellen en onderzoek).

4 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Hoi Marloes,

    Dat gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden kan ik me na je verhaal goed voorstellen. Goed dat je je klacht kenbaar maakt.

    Ik ga met je klacht aan de slag, we nemen hierover contact met je op.

    Groet,

    Linda
    ING Webcare team
  2. Auteur
    A.C. van den Hoek
    Datum
    Sorry maar dat heb ik vaker gehoord... Zonder enig effect. Heb je concrete plannen? Wanneer kunnen ze in Tanzania mijn geld ontvangen? De situatie in het ziekenhuis daar begint daar behoorlijk nijpend te worden, als ze niet betaald moet ze het ziekenhuis uit!
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Marloes,

    Ik snap je punt. Ik heb het doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. De specialist neemt vandaag contact met jou op om dit op te lossen. Wacht dit even af.

    Groet,

    Pascalle
    ING Webcare Team

  4. Auteur
    A.C. van den Hoek
    Datum
    Dankjewel voor de afhandeling van deze klacht, goede service.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C. van den Hoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen