Opgelost door ING Bank: Transactie naar Tanzania niet aangekomen - geen reactie op vragen bij ING
Details
De klacht
8-12-15: 100 euro overgeschreven naar rekening Tanzania, 12-12: geld niet aangekomen gebeld, duurt nog even. 18-12 geld nog steeds niet aangekomen gebeld met ING: onderzoek gestart, 22-12: belofte morgen uitslag, 23-12: nog geen uitslag, 06-01-16: onderzoek is afgerond, uitslag komt zsm. 08-01: onderzoek blijkt niet te zijn gestart door computerfout, nieuw onderzoek met spoed ingediend. 12-01: nog geen uitslag, 18-01: nog geen uitslag, de 20e moet er uitslag zijn. 20-01: wederom geen uitslag, opnieuw doorgegeven bij afdeling.Op 12-01 is beloofd mij mijn telefoonkosten terug te betalen.
Op 18-01 is beloofd dat ik geen kosten voor het onderzoek hoef te betalen
Tot op heden nog niks gehoord, het geld is dringend nodig in Tanzania ivm betaling ziekenhuis. Ik voel me enorm schuldig dat ze op me moeten wachten. Ik ben erg boos dat ING me zo aan het lijntje houdt en me van het kastje naar de muur stuurt.
De oplossing
Ik wil dat het geld aankomt in Tanzania.Ik heb een foto van de bankpas van degene waar het geld naar toe moet.
Deze informatie zou voldoende moeten zijn volgens de ING site.
Graag ZSM zorgen dat het geld daar komt.
Liever gisteren dan vandaag!!!!!!!!!
Een vergoeding van de onkosten zou prettig zijn (zie beloften over terugbetalen kosten bellen en onderzoek).
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.