Klacht ING Bank: Triest

Klachtnummer
# 412391
Gebruiker
riet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Oma heeft het verplichte rondje gewandeld op advies van ING.
Er zijn 13 voor Oma te nemen stappen om te kunnen in loggen , iedere keer weer . Dat is voor een millennial misschien beter te beseffen als die een fiets band moet plakken .

Oma is ook niet gerust op het feit dat de ING zich niet heeft afgevraagd waarom Oma al in geen 3 maanden heeft ingelogd op haar account .


De oplossing

Niks , centjes gaan id sok

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Riet,

    Wegens de nieuwe wet- en regelgeving van de PSD2 zijn de extra stappen verplicht. Dit kunnen we dus niet uitzetten of wijzigen.

    Mocht jouw oma hier hulp bij nodig hebben, dan helpen we haar graag: https://www.ing.nl/particulier/mobiel-en-internetbankieren/internetbankieren/op-weg-met-internetbankieren/hulp-bij-digitaal-bankieren/index.html.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen