Klacht ING Bank: tulpen in plaats van enveloppen

berte

Op 9 maart j.l. bestelde mijn vrouw telefonisch een pakketje giro-enveloppen.
Na een week was er nog niets ontvangen en belde mijn vrouw opnieuw.
Met excuses beloofde men de enveloppen alsnog toe te sturen.
Er werd bij verteld dat het " een weekje " kon duren voordat de zending een feit zou zijn.
Na een week zaten wij nog steeds met smart te wachten en lazen wij op ons betaaloverzicht dat de kosten van de enveloppen inmiddels afgeschreven waren.
Voor de derde keer werd ING gebeld en werd er opnieuw met excuses beterschap beloofd.
Na 3 weken van wachten werd er vanmorgen een enorme doos bezorgd waarin een fraaie bos tulpen was verpakt. ING was de afzender die d.m.v. een aangehecht kaartje liet weten dat onze klacht hiermee opgelost was. Helaas bevatte de doos geen enveloppen....

wij willen alleen maar giro-enveloppen.

ING Bank
    Beste Nelleke,

Wat vervelend dat u zo lang moet wachten op uw enveloppen! Het spijt me dat u de tulpen eerder heeft ontvangen dan de enveloppen.

Echter kan ik zien dat de enveloppen nogmaals zijn aangevraagd. Deze moet u binnen enkele werkdagen thuis ontvangen.

Mocht dat niet zo zijn, dan verzoek ik u nogmaals contact met ons op te nemen.

Linh Thu Le
    Webcare team

Ook een klacht indienen over ING Bank?