Klacht ING Bank: Valse beschuldigd van oplichting

sad Niet opgelost
Siri_0011

Heb diensten verricht voor een bekende en op zijn verzoek mij gevraagd om hem een betaalverzoek te sturen na dat hij het bedrag heeft betaald doet hij melding van oplichting tegen mij en nu is mijn bankrekening geblokkeerd zonder dat hij aangifte heeft gedaan en geen enkele bewijs heeft van oplichting

De zogenaamde slachtoffer vragen om opheldering en bewijs hoe hij is opgelicht

ING Bank
    Hi Siri_0011,

Wat een nare situatie zo te horen!

Heb je hierover al contact gehad met mijn collega's van fraude?

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    Siri_0011
    Ja .en aangezien ik door jou collega's al in een brief wordt beschuldigd zonder dat ze gaan uitzoeken wat voor strafbare feiten zijn verricht door mij om een conclusie te trekken. Daar zijn hun voor aangesteld. Als ik of een andere wordt opgelicht dan is het normaalste zaak om direct politie op de hoogte brengen en aangifte van doen .
    ING Bank
    Beste Siri_0011.

Zoals ik het heb begrepen heb je al een brief hebt ontvangen. Ik neem aan dat er in die brief aangegeven staat wat de vervolgstappen zullen zijn en ook waar je voor vragen terecht kan.

Hopelijk is het snel helder wat er aan de hand is.

Vriendelijke groet,

Margreet
    Webcare ING

Siri_0011
De vervolgstappen zijn nou beste mevrouw die zijn er niet en met de vraag aan u collega die ik heb gesteld hoe dat het mogelijk is om op papier te zetten dat er aangifte is gedaan tegen mij. heb daar antwoord op gekregen als volgt dat de de bank van de aangever verklaart dat de aangever op korte termijn gaat aangifte doen en tot die tijd blijft de blokkade van de bank gehandhaafd. Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren en of er sprake is van strafbare feiten waar hij daar wel een aangifte van kan doen. anders blijft het bij zijn verhaal zonder onderbouwing

Ook een klacht indienen over ING Bank?