Klacht ING Bank: valsheid in geschrifte

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449309
Gebruiker
Robinhood
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Flanderijn stuurde mij een factuur die niet klopt , nu gaat het ineens over een creditcard waarop ik 998,00 rood stond ? wat niet waar is , deING stuurde ijskoud een valse factuur waarop niet de 2000,00 euro roodstand stond maar ineen uit de lucht een roodstand creditcard , het is toch te gek voor worden dat ze gewoon een vals factuur sturen maar niet meer praten over die 2000,00 euro roodstand , gaarne juridisch bijstand voor deze zaak >..

De oplossing

Een advocaat en een forse schade vergoeding van de ING

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.

    Helaas begrijp ik uit je bericht niet helemaal wat je bedoelt! De transacties op de Creditcard die heb jij zelf gedaan. Wij schrijven dit 1x per maand af. Je kunt dan bij jouw Creditcard bij de vorige periode kijken waar het bedrag vandaan komt.

    Je schrijft over een factuur die niet klopt! Daarvoor kun je het beste contact opnemen met het betreffende bedrijf. Zij zullen dit dan moeten corrigeren.

    Komt een bedrag je niet bekend voor, dan kun je contact zoeken met de Alarmlijn op telefoonnummer 020 22 888 88. Het kan dan zijn dat er fraude gepleegd worden.

    Groet,

    Tjitske
    ING Webcare
  2. Auteur
    Robinhood
    Datum
    Om je creditcard op te zeggen kan je niet rood staan , het is een afschrift van 2014 dus als men 7 jaar na datum hiermee aankomt zal het zeker niet kloppen , maar daar ging deze zaak niet over het ging over 2000,00 euro roodstand die een deurwaarder deed op een rekening waar niks opstond , dus nu komt men met een heel ander verhaal , dus deze zak moet duidelijk zijn dat men mijn vragen ontwijkt ..
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen S.D.M. Bourne,

    Kan het zijn dat er beslag is gelegd op die Betaalrekening?

    In dat geval is het van belang om dit voor te leggen bij mijn collega's van de afdeling Beslagen. Zij kunnen in dit dossier duiken en bekijken of er ten onrechte beslag is gelegd op de betreffende rekening.

    Mijn collega's zijn bereikbaar via tel (+31)58-2340031.

    Met vriendelijke groet,

    Jeroen
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robinhood
Datum
Uiteindelijke oplossing
Als je en creditcard opzegt dan is er geen roodstand , zo lang je rood staat kan je dit niet opzeggen of ben ik mongool ? ..nogmaals het ging over een incasso die niet klopte nul op rekening maar 2000,00 euro roodstand , met een inkomen van 940 euro wajong ? hoe zit het met de belastingvrije voet en waarom moet ik dit terug betalen en waarom houd de deurwaarder nog steeds incasso ? , dit loopt al sinds 2014 terwijl de deurwaarder elke maand rechtstreeks 17,00 euro per maand op de uitkering inhoud wat is dit ?, ik krijg geeneens de gegevens wie of wat dat kan niet ..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen