Klacht ING Bank: Valuta en geblokkeerde pas

Svetlana

Als klant wordt je gewoon op een onbeschofte manier behandeld.

Eerst wordt je op een onvriendelijke manier, te woord gestaan, alsof je een hond ben , dan hoor je leugens, dan blijkt, door toedoen van een medewerkster, ook de betaalpas geblokkeerd te zijn. En de schuld lag bij mij.
Nu sorry, op deze manier, hoef ik niet behandeld te worden.

Excuses over dit, krijg je niet, zal ze een worst wezen.
Zelfs bij de nieuwe betaalpas, was geen excuusbriefje.

Dan blijk ook nog eens gisteren, dat ze € 4,50 van je rekening plunderen, omdat er nieuwe betaalpas is aangevraagd. Hoe halen ze het in hun hoofd, fout bij hun, niet bij mij. Maar weer bellen voor de 5 de keer, waarom ik dit moet betalen. Ja u heeft een nieuwe betaalpas aangevraagd, nu nee, een collega van u, is zo bijdehand geweest, om dit te blokkeren, o ja, ik zie het.

Zo geweldig is de communicatie, en lezen kunnen ze ook niet.

Het bedrag is vandaag teruggestort.
Nu sorry, wat een stelletje dombo`s.

Over de valuta lees je niks. Dus vanaf 5 augustus 2020, wil ik de vreemde valuta, bij het afschrift, van de creditcard zien, daar heb ik recht op. Hoe kan ik dan zien , waarover en welke valuta het gaat. Jullie kunnen de boel wel bedonderen.

Als de valuta niet vermeld is, en allen het bedrag in Euro`s, ( zelf op het klikken van de betaling krijg je pdf file te zien, met het zelfde bedrag in Euro`s, waar slaat dat op) dan gaat er een klacht ingediend worden bij
Autoriteit Consument &Markt .
Jullie zien het wel, en ik niet.

Vandaag contact gehad, en verteld hoe je behandeld wordt bij de INGBank. Schofterig gewoon.
En op internet blijf ik klachten over jullie plaatsen

Valuta bij afschrift creditcard, anders.........

ING Bank
    Goedemorgen Svetlana,

Het is natuurlijk niet de bedoeling om klachten te blijven plaatsen, ik geef je dus graag meer informatie.

Ik begrijp dat er ter onrechte een nieuwe betaalpas is aangevraagd door een medewerker van de klantenservice en dat daar 4,50 voor is gerekend. Als de fout bij de ING ligt, dan moet dit bedrag uiteraard worden vergoed. Bij het indienen van een klacht, kunnen we dit dan recht zetten. Dit kan via 020 22 888 88 of via een chat in Mijn ING.

Verder kunnen de wisselkoersen die de ING hanteert, altijd worden ingezien tot 30 dagen terug. Dit kan via de volgende pagina: https://www.ing.nl/zakelijk/betalen/internationaal-betalingsverkeer/wisselkoersen-vreemde-valuta/index.html

Ik hoop dat je met deze informatie verder kunt.

Vriendelijke groet,

Michiel
    ING Webcare
    Michiel,

Als er een klacht over jullie is, dan bepaal jij , of iemand anders niet, als deze wel /niet geplaatst wordt.
    Hoef niet op een onbeschofte manier, geholpen te worden, wat al 4 dagen gebeurd . Dus met andere woorden, ik hoef dit niet te pikken.
    Dus volgens jou, had ik het hierbij moeten laten, nu dacht het niet.

Als je nu eens goed, rustig en niet vlug had gelezen, dan weet je, waarover er geschreven is, en dan had jij niet van die domme opmerkingen hoeven te schrijven, wat al eerder is gedaan.

Als er een bestelling, in een land binnen/ buiten Europa is gedaan, die de Euro's niet als betaalmiddel gebruiken, dan hoort de vreemde valuta te staan, bij het het af – en bijschrijven van de creditcard , en niet alleen de Euro's, wat ook nog eens bij de pdf file te zien is, dus 2 keer.

Hoe kan je dit nu controleren, als de valuta, niet vermeld wordt. Moet ik het kunnen ruiken
    Als je goed gelezen had, dan was er over dit geschreven, en niet over de wisselkoers, (wat bekend is, hoe je dit moet doen, nog steeds geen dombo) of over geld opnemen in het land binnen / buiten Europa.

En over contact opnemen, lees goed de 2 klachten.

Dus na 5 augustus 2020, wil ik de vreemde valuta vermeld zien , bij de af – en bijschrijvingen van de creditcard , en niet de alleen de Euro's.

Anders gaan de klachten vermeld worden bij Autoriteit Consument &Markt, die ik al geïnformeerd heb, hoe je als klant behandeld wordt.

Is weer het zelfde te lezen, en niet het antwoord over de klacht, dan wordt er gewoon weer op gereageerd.

En word er, na 5 Augustus 2020, weer een klacht geschreven, als de valuta niet vermeld wordt.

Dit alles hoef ik nog steeds niet te pikken.

Svetlana
Asociale medewerkers zijn, en nog steeds niet weten waarover het gaat. Dombo`s zijn het

Ook een klacht indienen over ING Bank?

2. Stuur een juridische brief