Klacht ING Bank: Valuta en geblokkeerde pas

Svetlana

Op 27 juli 2020, een chat gehad , met een medewerker van ING, over waarom de vreemde valuta niet vermeld staat bij het afschrift creditcard.
Na 15 minuten was het, dat u zelf maar, moest bellen, naar de desbetreffende afdeling.

Dit gesprek ( niet met de desbetreffende afdeling ) duurde ook nog eens 18 minuten.
Deze persoon zou contact opnemen, met de desbetreffende afdeling, er zou contact opgenomen worden, waarom dit niet meer vermeld word. Nu je hoort niets.

Vandaag een e-mail ontvangen, van de ING, met de melding ,er staat een bericht voor u klaar.
Oké , ga kijken, is de betaalpas geblokkeerd. Hoe kan dat, maar weer bellen. Weer 23 minuten aan de telefoon, met eerst, een niet bepaald vriendelijke persoon, wat gezegd is, kom nou.
Die dan dingen verteld , wat niet waar was, na veel uitgelegd te hebben o ja nu zie ik het.
Nu sorry wat een dombo.

De geblokkeerde betaalpas, dat is sperongeluk gebeurd, dat er over gebeld is, maar niemand gesproken over dit voorval , ( ze zullen ook niet even een e-mail versturen, met de mededeling wat er gebeurd is).
Dan is het ook nog zo, dat er geen boodschappen gedaan kan worden.
Ja, u kunt naar een kantoor gaan, met de ID, en geld halen. De OV kaart kan niet opgewaardeerd worden, ( de bank is niet in de buurt) , zonder het gebruik van de pas.

Nu wel contact , met de desbetreffende afdeling.
Blijkt dat in december 2019, een brief, en een bericht in mijn ING verstuurd zijn, met de melding, dat de vreemde valuta, niet meer vermeld wordt, bij het afschrift van de creditcard.
Dit hebben ze gewoon niet gedaan.

En geloof hier niets van, want dit jaar, heeft het gewoon er bij gestaan, en de medewerker kan het gewoon zien. Die wel, ik niet.

Vanaf 1972 klant, al was het toen ook onder een andere naam.

Wat een verschrikking is dit, en dat voor een grote af en toe waardeloze bank.

Als er iets gebeurd , dit per e-mail of telefonisch doorgeven,
en een klant niet zo behandelen.

ING Bank
    Goedemiddag Svetlana,

Ik kan me goed voorstellen dat het je erg dwars zit dat we je niet eerder op de hoogte hebben gebracht, ik ga gelijk aan onze experts doorgeven dat deze wensen er wel zijn, wellicht kunnen we zo'n systeem implementeren, zodat we je tijdig op de hoogte kunnen brengen van een eventuele fout die een van ons maakt.

Met vriendelijke groeten,

Vincent | ING Webcare

Svetlana
Wat er verder is gemeld als klacht, daar hoor je niets van.

Ook een klacht indienen over ING Bank?