Klacht ING Bank: Van kastje naar de muur en weer terug.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 289262
Gebruiker
bodypaintleeuw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Onlangs hebben wij overschrijf boekjes willen aanvragen
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Die zegt zus de ander zegt zo.
Toch opnieuw naar het ING kantoor gegaan naar Nijmegen centrum en opnieuw de vraag voor gelegd en ook gemeld dat ik van het kastje naar de muur gestuurd werd

ING deed hier weinig op, maar kon vreemd genoeg nu wel de overschrijf boekjes aanvragen wat bij het eerdere bezoek niet kon.

Toen verweest ING ons naar online en die weer naar kantoor enz enz enz.

De oplossing

Als het goed is worden de boekjes en enveloppen aangevraagd.

Echter zou het vanwege mis comunicatie beter zijn dat ING deze kosten eenmalig vergoed ter compensatie voor het ongemak en hinder

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste bodypaintleeuw,

    Fijn om te lezen dat ondanks het ongemak de overschrijfboekjes toch uw kant opkomen!

    Helaas is het via dit kanaal niet mogelijk om een compensatie voor de gedane moeite aan te vragen dus ik zal u moeten vragen om telefonisch contact op te nemen via 020 22 888 88, via de chat via uw Mijn ING óf via onze Social Media kanalen op Facebook, Twitter of Whatsapp!

    Met vriendelijke groet,

    Sebastiaan
    ING Webcare
  2. Auteur
    bodypaintleeuw
    Datum
    Bedankt voor uw reactie.
    Ik heb deze klacht zojuist doorgestuurd naar uw collega op facebook.
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    U bent altijd welkom! Dan wens ik u nog een hele fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Sebastiaan
    ING Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bodypaintleeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht wordt door ing op klachtkompas afgesloten, echter is deze totaal niet opgelost. De betrefende collegas op facebook hebben zelfs nog niet de kans gehad om deze klacht door te lezen. Na ons idee, te snel afgesloten. We hopen des ondanks op een goede afsluiting van deze klacht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen