Klacht ING Bank: Van kastje naar de muur en weer terug.

sad Niet opgelost
bodypaintleeuw

Onlangs hebben wij overschrijf boekjes willen aanvragen
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Die zegt zus de ander zegt zo.
Toch opnieuw naar het ING kantoor gegaan naar Nijmegen centrum en opnieuw de vraag voor gelegd en ook gemeld dat ik van het kastje naar de muur gestuurd werd

ING deed hier weinig op, maar kon vreemd genoeg nu wel de overschrijf boekjes aanvragen wat bij het eerdere bezoek niet kon.

Toen verweest ING ons naar online en die weer naar kantoor enz enz enz.

Als het goed is worden de boekjes en enveloppen aangevraagd.

Echter zou het vanwege mis comunicatie beter zijn dat ING deze kosten eenmalig vergoed ter compensatie voor het ongemak en hinder

ING Bank
    Beste bodypaintleeuw,

Fijn om te lezen dat ondanks het ongemak de overschrijfboekjes toch uw kant opkomen!

Helaas is het via dit kanaal niet mogelijk om een compensatie voor de gedane moeite aan te vragen dus ik zal u moeten vragen om telefonisch contact op te nemen via 020 22 888 88, via de chat via uw Mijn ING óf via onze Social Media kanalen op Facebook, Twitter of Whatsapp!

Sebastiaan
    ING Webcare
    Bedankt voor uw reactie.
    Ik heb deze klacht zojuist doorgestuurd naar uw collega op facebook.
    ING Bank
    U bent altijd welkom! Dan wens ik u nog een hele fijne dag!

Sebastiaan
    ING Webcare

bodypaintleeuw
Klacht wordt door ing op klachtkompas afgesloten, echter is deze totaal niet opgelost. De betrefende collegas op facebook hebben zelfs nog niet de kans gehad om deze klacht door te lezen. Na ons idee, te snel afgesloten. We hopen des ondanks op een goede afsluiting van deze klacht.

Ook een klacht indienen over ING Bank?