Klacht ING Bank: Veranderen periodieke betalingen

Klachtnummer
# 68414
Gebruiker
H.W. Trilsbeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor het veranderen van een bedrag van een periodieke betaling kon men een formulier opsturen.
Nu stuurt de ING een bericht terug dat een verandering alleen via internet kan plaatsvinden.
Een verkapt "bevel" om internetbankieren verplicht te stellen. Leuk voor mensen (veel ouderen) die dit niet willen of die geen computer hebben.
De ING op z'n slechtst met deze dictatoriale houding.
We hebben de ING ook een klacht gestuurd.

De oplossing

De beslissing van de ING moet m.i. teruggedraaid worden

1 reactie

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste, Het is inderdaad niet meer mogelijk om een periodieke overboeking te wijzigen via een formulier. Hiervoor heb je Mijn ING of de Mobiel Bankieren App nodig. Een periodieke overboeking voortijdig laten beëindigen is telefonisch mogelijk via 020 22 888 88. Wij zijn open op werkdagen van 8:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur. Mocht je Mijn ING willen aanvragen kan dat via onze site: https://aanvragen.ing.nl/svc/aanvragen/aanvraagframe.html Een optie is om de periodieke overboeking in te trekken, en via Mijn ING een nieuwe periodieke overboeking in te stellen.Groet,
    Intan - ING Webcare team - www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen