Klacht ING Bank: Verkeerd overgeboekt

Klachtnummer
# 100621
Gebruiker
Dolf88
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb per ongeluk ipv naar familielid naar een verkeerd rekeningnummer geboekt. Deze persoon wil mij ondanks herhaalde verzoeken het geld terug te storten niks terugbetalen. Ik wil dus van de bank de NAW-gegevens van de tegenrekening, helaas werkt de bank hier niet aan mee.

De oplossing

Dat het geld wordt teruggeboekt

3 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Jan,Wat vervelend dat de ontvanger je geld niet wil terugstorten! Op welke manier heb jij deze persoon verzocht om je geld terug te storten? Wil je mij anders een bericht op Facebook sturen? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen!Groet,Hafsa
    ING Webcare team – www.ing.nl/webcare
  2. Auteur
    Dolf88
    Datum
    Ik heb de persoon benadard via Whatsapp, hij leest het wel maar reageert niet. Ik heb gelezen dat ik dan recht heb op zijn NAW-gegevens (dit staat op een ING-site)...
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Bedankt voor de toelichting! Ik heb inmiddels een bericht van je ontvangen op Facebook. Ik sluit de case hier en help je verder op Facebook!Groet,Hafsa
    ING Webcare team – www.ing.nl/webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen