Opgelost door ING Bank: verkeerde creditcard beeindigd door medewerker ING
Details
Klacht
Een medewerker van ING heeft per ongelukde verkeerde creditcard beeindigd, het complete saldo is de dag erna van mijn betaalrekening afgechreven (berciht zei eind van de maand!) (terwijl ik maar beperkt rood kan staan, sta ik nu enorm rood) en mijn betaalrekening is nu al twee dagen onbruikbaar, ben al 3 dagen bezig om het saldo weer terug te krijgen op mijn betaalrekening en er wordt fout op fout gemaakt waardoor ik zeer waarschijnlijk in het weekend nog geen boodschappen kan doen van mijn betaalrekening.Ineens alles afboeken kunnen we zel, maar het complete saldo meteen terugstorten dat kan niet, terwijl zij het probleem veroorzaakt hebben, belachelijk en geen klantenservice. men verschuilt zich achter systemen, terwijl van ING naar ING overboeken meteen gebeurd. Onzin en onacceptabel!!
Gewenste oplossing
Ik wil uiterlijk morgen mijn betaalrekening weer kunnen gebruiken, dus al het saldo weer teruggeboek op de creditcard en mijn betaalrekening weer op het saldo van voor de afschrijving.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.