Opgelost door ING Bank: verkeerde creditcard beeindigd door medewerker ING

content Opgelost
LonnekevD

Een medewerker van ING heeft per ongelukde verkeerde creditcard beeindigd, het complete saldo is de dag erna van mijn betaalrekening afgechreven (berciht zei eind van de maand!) (terwijl ik maar beperkt rood kan staan, sta ik nu enorm rood) en mijn betaalrekening is nu al twee dagen onbruikbaar, ben al 3 dagen bezig om het saldo weer terug te krijgen op mijn betaalrekening en er wordt fout op fout gemaakt waardoor ik zeer waarschijnlijk in het weekend nog geen boodschappen kan doen van mijn betaalrekening.
Ineens alles afboeken kunnen we zel, maar het complete saldo meteen terugstorten dat kan niet, terwijl zij het probleem veroorzaakt hebben, belachelijk en geen klantenservice. men verschuilt zich achter systemen, terwijl van ING naar ING overboeken meteen gebeurd. Onzin en onacceptabel!!

Ik wil uiterlijk morgen mijn betaalrekening weer kunnen gebruiken, dus al het saldo weer teruggeboek op de creditcard en mijn betaalrekening weer op het saldo van voor de afschrijving.
Vandaag en morgen wordt een bedrag op mijn betaalrekening bijgeboekt en van de creditcard afgeboekt, waardoor alles weer rechtgetrokken zal zijn.

Hi LonnekevD,

Jeetje, ik kan me goed voorstellen dat dit ontzettend vervelend is!

Wat heb je met mijn collega's afgesproken?

Ik wil je graag helpen, maar via deze website kan ik je niet op een veilige manier vragen om persoonlijke gegevens. Daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via één van de volgende kanalen:

- Twitter (@INGnl);
    - Facebook (www.facebook.com/INGnl)
    - telefonisch (020 22 888 88, lokaal tarief);
    - chat (via Mijn ING)

Mijn collega helpt jou dan graag verder.

Beste Roos,

Die mensen heb ik inmiddels al zeker 8 keer gesproken en zij geven aan dat ze dit gaan oplossen (gisteren zou het complete saldo teruggestort worden, maar er is maar een deel van het bedrag van mijn CC gehaald en niet het complete saldo, dat staat morgen pas op mijn betaalrekening maar dan sta ik nog steeds teveel rood om deze te gebruiken) en vandaag wordt er gezegd dat ze het niet kunnen oplossen vanwege systemen bla bla.

Ik zet deze klacht nu op alle (sociale) media die kan bedenken en een vriend van me werkt bij de krant hier dus die pikt dit ook op, dit moet gewoon nu geregeld worden, ING heeft de fout gemaakt en die moeten het nu ook oplossen en wel op zo'n manier dat ik morgen weer kan betalen.

Het extra veld heeft mijn rekeningnummer en eindsijfers van de cc, daarmee kunt U voldoende uit de voeten en het dossier inlezen en dit verder verwerken.

Als er een oplossing is kunt U (of degene die het kan regelen) mij ook bellen.

Ik ben bij Postbank begonnen met een pennie rekening en altijd klant gebleven, als dit niet wordt opgelost is morgen, dan zijn jullie me kwijt als klant!
    Hi LonnekevD,

Ik begrijp echt dat je dit snel opgelost wil hebben, maar zoals gezegd kan ik via deze website niet op een veilige manier aan je gegevens komen. Het zou fijn zijn als je via bovengenoemde opties contact met ons opneemt zodat we veilig je gegevens erbij kunnen halen, kunnen kijken wat de gemaakte afspraken zijn en zien hoe we dit op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,

Beste Roos,

Zoals gezegd, dat heb ik al gedaan en er is volgens je collega's geen manier om dit te escaleren binnen de organisatie (yeah sure, zij hebben geen managers denk ik), dus ik escaleer het op deze manier.
    Ja, brief naar de directie en dan staat erbij dat je binnen 6 weken antwoord krijgt, lachwekkend gewoon.

Je hebt mijn rekeningnummer, daarmee kan je alles terug vinden.
    naam LM van Dongen.
    Ik hoor graag wanneer er een oplossing is, tot die tijd blijf ik dit overal posten en komt er straks een blog online over deze gang van zaken binnen de ING.
    Zij kunnen en mogen alles, maar het weer coorigeren voor de klant, dat kan ineens niet.
    LonnekevD
    Ik zal het nog op de facebook pagina zetten zoals je hierboven aangeeft, maar ik verwacht daar weinig reactie van en dat ik toch wel weer moet gaan bellen.
    Hoi LonnekevD,

We zijn inmiddels in gesprek via Facebook, fijn!

Ik hoop dat het allemaal in orde komt.

Vriendelijke groet,

Webcare ING

Ook een klacht indienen over ING Bank?