Klacht ING Bank: verkeerde postbezorging

R. van Agtmaal

post van ING (bezorgd door Sandd??) die niet aan mij is geadresseerd wordt bij mij bezorgd (foutief dus).

correcte bezorging door wie dan ook (Sandd of Postnl of weet ik veel)

ING Bank
    Goedemorgen meneer/mevrouw van Agtmaal,

Wat ontzettend vervelend dat u post ontvangt die niet voor u bedoeld is. Goed dat u dit ook aankaart, echter adviseer ik u dit bij Sandd aan te geven. Zij zijn degenen die de post bezorgen bij u. Aan de hand van de post die u ontvangen heeft, kan ik helaas geen klacht registreren bij Sandd in verband met de wet op privacy, maar u kunt en mag dit gerust zelf aangeven bij de postbezorger.

Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt.

Vriendelijke groet,

Roos
    Webcare ING
    ING Bank
    Goedemiddag meneer/mevrouw Van Agtmaal,

Ik begrijp het punt dat u wil maken. Wij kunnen wel degelijk een Bezorgklacht indienen bij Sandd, daarvoor zijn echter wel aanvullende gegevens nodig van de betreffende klant.

Omdat u aangaf post te ontvangen van iemand anders, zou de klant in principe zelf contact kunnen opnemen met ons om een klacht te registreren. In het geval dat een niet-ING-klant of een andere klant post ontvangt, zal deze het beste direct een klacht bij de Postmaatschappij zelf indienen.

Vriendelijke groet,

Franck

R. van Agtmaal
ING denkt slechts in termen van klachtafhandeling. Zij horen dus liever geen feed back.

Ook een klacht indienen over ING Bank?