Klacht ING Bank: verkeerde postbezorging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 275006
Gebruiker
R. van Agtmaal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

post van ING (bezorgd door Sandd??) die niet aan mij is geadresseerd wordt bij mij bezorgd (foutief dus).

De oplossing

correcte bezorging door wie dan ook (Sandd of Postnl of weet ik veel)

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen meneer/mevrouw van Agtmaal,

    Wat ontzettend vervelend dat u post ontvangt die niet voor u bedoeld is. Goed dat u dit ook aankaart, echter adviseer ik u dit bij Sandd aan te geven. Zij zijn degenen die de post bezorgen bij u. Aan de hand van de post die u ontvangen heeft, kan ik helaas geen klacht registreren bij Sandd in verband met de wet op privacy, maar u kunt en mag dit gerust zelf aangeven bij de postbezorger.

    Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voorkomt.

    Vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare ING
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer/mevrouw Van Agtmaal,

    Ik begrijp het punt dat u wil maken. Wij kunnen wel degelijk een Bezorgklacht indienen bij Sandd, daarvoor zijn echter wel aanvullende gegevens nodig van de betreffende klant.

    Omdat u aangaf post te ontvangen van iemand anders, zou de klant in principe zelf contact kunnen opnemen met ons om een klacht te registreren. In het geval dat een niet-ING-klant of een andere klant post ontvangt, zal deze het beste direct een klacht bij de Postmaatschappij zelf indienen.

    Vriendelijke groet,

    Franck

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van Agtmaal
Datum
Uiteindelijke oplossing
ING denkt slechts in termen van klachtafhandeling. Zij horen dus liever geen feed back.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen