Klacht ING Bank: Verrnederd

Klachtnummer
# 386343
Gebruiker
Adnaan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een rekening voor mijn zoon geopend bij kantoor ing leiderdorp,is mij verteld als ik de post krijg moet ik terug komen om de rekening en het passje te activeren,toen ben ik terug naar het kantoor was ben ik so slecht behandeld,terwijl dat zij met andere heel vriendelijk was,waarom?ik voel me heel erg vernederd.

De oplossing

Dat die mevrouw moet mij met respect behandeld.

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Adnaan,

    Mijn oprechte excuses dat je een nare ervaring hebt gehad. Wij zouden graag hierover met u willen bellen. Wij hebben geprobeerd u te bereiken.

    Wilt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? En of u dit graag telefonisch met ons wil bespreken?

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare
  2. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Goedemorgen Adnaan,

    Mijn oprechte excuses dat je een nare ervaring hebt gehad. Wij zouden graag hierover met u willen bellen. Wij hebben geprobeerd u te bereiken.

    Wilt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent? En of u dit graag telefonisch met ons wil bespreken?

    Groet,
    Rialda
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen