Klacht ING Bank: Verwerking Hypotheek laat maar op zich wachten

Klachtnummer
# 166103
Gebruiker
Leo.k
Datum
5 reacties

Details

De klacht

17-3 de offerte ingestuurd voor een hypotheekaanvraag, 31-03 was het gehele dossier compleet met alle benodigde stukken.
Tot op heden nog niks gehoord, de tijd begint te dringen nu, en ing blijft je van het kastje naar de muur sturen!!

De oplossing

Hypotheek aanvraag behandelen!

5 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Leo,

    Heb je van ons al bericht gehad dat je verzoek in behandeling is genomen? Of heb je wellicht al een hypotheek nummer toegewezen gekregen? Dan zou ik die graag van je ontvangen.

    Groeten,
    Jessica
    ING Webcare
  2. Auteur
    Leo.k
    Datum
    Nee sterker nog het is nog geen eens in behandeling genomen!
  3. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Leo,

    Ik heb zojuist contact gehad met de afdeling hypotheken en zij geven aan dat er gisteren contact is geweest met de tussenpersoon.

    Ik zou je willen verzoeken om contact op te nemen met je tussenpersoon.

    Groeten,
    Jessica
    ING Webcare
  4. Auteur
    Leo.k
    Datum
    Klopt!! Maar inmiddels is er nog niks gedaan en is het niet opgelost??
  5. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste Leo,

    Vervelend dat het probleem zicht nog niet opgelost heeft.

    Het is helaas wel zo dat je tussenpersoon of hypotheek adviseur hiervoor speciale ingangen heeft bij ons die zij hiervoor dienen te gebruiken. Zij kunnen navraag doen wat de status is van je aanvraag. Meer informatie heb ik helaas ook niet voor je.

    Groeten,
    Jessica
    ING Webcare

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen