Opgelost door ING Bank: Via rentepunten winkel gekochte cadeau vouchers blijken maar 1 jaar geldig

content Opgelost
JackdPathe

Via de ING rentepunten winkel hebben we in december 2018 6 stuks Pathé bioscoop vouchers gekocht, die naar nu blijkt maar 12 maanden geldig zijn. Dat is wel erg wrang, en gezien de recent in de 2e kamer aangenomen minimale geldigheid duur van 2 jaar verwacht ik toch zeker coulance van de ING bank, waarvoor alvast onze dank.

Graag de aankoop van de bioscoop vouchers terugdraaien, of de vouchers 1 jaar langer geldig laten zijn.

Hi JackdPathe,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Het is echter zo dat de bonnen van Pathé slechts 12 maanden geldig zijn. Dit staat ook zo vermeld in de voorwaarden: https://www.ing.nl/punten/productdetail/6783114

Vandaar dat ik hierin helaas geen uitzondering kan maken voor je.

Vriendelijke groet,

Roos
    Hi JackdPathe,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hiervan baalt!

Vandaar dat ik hierin helaas geen uitzondering kan maken voor je.

Vriendelijke groet,

Roos
    Beste webcare ING,
    Uw eerste reactie valt ons erg tegen, en van enige coulance is geen sprake.
    Als klant van ING (50+ jaar !) vind ik dat niet getuigen van enig begrip.
    Andere ING reacties op dezelfde situaties (net verlopen vouchers) zijn uiteindelijk beter afgehandeld, en daarom nogmaals een verzoek om coulance in deze.
    De wetgeving wordt toch niet voor niets ook aangepast?
    Alvast weer bedankt voor uw reactie.
    Beste JackdPathe,

Zoals mijn collega Roos aangaf, kunnen wij hier geen uitzondering voor je maken in deze situatie. Ik begrijp dat je hier niet tevreden mee bent.

Wanneer je het hier niet mee eens bent, kan je telefonisch via 020 22 888 88 een klacht hierover registreren. Morgenochtend zijn wij vanaf 8.00 uur telefonisch weer bereikbaar.

Franck

JackdPathe
Uiteindelijke oplossing: Er werd in eerste en tweede instantie geen enkele coulance aangeboden voor de net 1 maand verlopen 6 vouchers. ING verwees door naar de mogelijkheid een klacht in te dienen via 020 2288888. Daar werd na intern overleg aangeboden het voucher waarde bedrag te vergoeden (de rente punten konden niet teruggegeven worden). Hiermee ben ik akkoord gegaan, omdat ik dat een heel nette oplossing van mijn klacht vind, waarvoor mijn dank aan ING.

Ook een klacht indienen over ING Bank?