Opgelost door ING Bank: Volgens ING is het onduidelijk wat er aan de hand is, ze vervangen steeds de pas.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 391047
Gebruiker
R. Klok
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Met mijn betaalpas (oranje, Vpay, ING) kan ik maar zeer beperkt geld opnemen bij geldautomaten. ING heeft nu al drie maal mijn pas vervangen, maar ook bij de derde pas lukt het niet. Heel soms accepteert een automaat mijn pas, maar meestal niet. Betalen in winkels, zowel contactloos als met pin, gaat prima.

Gewenste oplossing

Ik wil graag weer een pas waarmee ik ook contant geld mee kan opnemen.
Geboden oplossing
Ik heb het even aangezien, maar de klacht is definitief opgelost! Ik heb snel een pas gekregen met het "Maestro" logo erop. Ik kan weer bij alle pinautomaten contant geld krijgen. Het moet dus iets te maken hebben gehad met mijn rekeningnumer in combinate met het "V-pay" logo. Wat de oorzaak is geweest, zal wel nooit duidelijk worden. Maar voor toekomstige klachten: vraag een pas met Maestro.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    ING Bank
    Datum
    Beste meneer Klok,

    Zoals zojuist telefonisch besproken, stuur ik per direct een Maestro betaalpas toe. Deze moet ongeveer 5 werkdagen binnen zijn gekomen.

    Hoewel V-Pay passen geaccepteerd moeten worden in Nederland, is het na 3 nieuwe V-pay passen nu belangrijk dat er zo snel mogelijk weer gebruik kan worden gemaakt van de betaalpas.

    Ik ga ervan uit dat het probleem hiermee is verholpen. Is dit niet het geval, dan horen we dit uiteraard graag!

    Vriendelijke groet,

    Ronnie
    ING webcare
  2. Auteur
    R. Klok
    Datum
    Fijn dat ING zo snel reageerde. Nu wordt het spannend. Zou de Maestro pas het euvel niet hebben? Wordt vervolgd!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ING Bank?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen