Klacht ING Bank: Waar blijft de ING app voor Windows?

A.P. de Vries

De ING app is niet geschikt voor Windows. Inmiddels heb ik de app op de I-pad geïnstalleerd. Dat was iets te voortvarend, want nu kan ik ook niet meer op internet (PC en smartphone) inloggen en betalen met een TAN-code ontvangen per SMS. Ik ben nu volledig afhankelijk van die ene I-pad.

Een app voor Windows10 was een uitkomst geweest.

ING Bank
    Beste A.P. de Vries,

Het klopt dat het niet meer mogelijk is om de Mobiel Bankieren App te installeren op de Windows Phones. Het besturingssysteem wordt niet langer ondersteund. Dit is omdat omdat we onze app verder willen ontwikkelen op de systemen die het meest gebruikt worden (Android en iOS).

Natuurlijk denken we wel graag met je mee naar een oplossing voor het probleem dat je nu gebonden bent aan 1 toestel voor het bevestigen van jouw betalingen. Hiervoor kan je het beste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 020 22 888 88, via de Chat óf via onze Social kanalen op Facebook en Twitter.

Sebas
    ING Webcare
    A.P. de Vries
    Ik heb contact gezocht via de chat en kreeg te horen dat er geen oplossing is. Later in het jaar komt er misschien een oplossing. De situatie terugdraaien bleek ook niet mogelijk. Ik heb aangegeven het resultaat teleurstellend te vinden. Tot slot werd er gevraagd hoe lang ik al klant was. Dat is meer dan 40 jaar en toen kreeg ik terug dat het altijd moeilijk is om te veranderen, als je al heel lang een methode gewend bent. Ik wilde aangegeven de chat te stoppen en de opmerking ongepast te vinden. Maar kreeg ht laatste stukje niet verstuurd omdat de chat plotseling werd afgebroken.

A.P. de Vries
De ING-bank laat niets van zich horen. Onbegrijpelijk.

Ook een klacht indienen over ING Bank?